Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Martí afirma que “sempre” ha complert la llei

El cap de Govern diu que està “tranquil” perquè ha seguit “escrupolosament” les normes
“Sempre he complert la llei i he complert escrupolosament les normes deontològiques del Col·legi d’Arquitectes d’Andorra.” El cap de Govern, Toni Martí, va sortir al pas ahir d’unes informacions publicades en un digital espanyol segons les quals el líder de l’executiu hauria percebut 344.673 euros quan era cònsol major d’Escaldes-Engordany per una feina realitzada en el marc de la seva tasca professional com a arquitecte. Segons el digital, el pagament consta en un informe de l’auditoria PricewaterhouseCoopers inclosa en el sumari del cas BPA que recull una transferència de la família Cierco a Martí per la construcció d’un edifici a
  • #12 Torquemada
    (24/02/17 20:44)

    I aixi es com acaba la democracia... Poca vergonyes tots, us la carregareu

    Respondre
  • #11 Un d'aqui
    (24/02/17 19:43)

    Dime de lo que te alabas y te dire de lo que padeces

    Respondre
  • #10 laura
    (24/02/17 19:22)

    no deixa de ser curiós,que amb la quantitat d'arquitectes que hi ha a Andorra, la familia Cierco el tries a vosté.Per cert,no sabia, que els consols,tinguessin tant poca feina,que tenen temps per dedicar-se a dirigir obres.Tot plegat, potser es legal,peró es molt i molt lleig

    Respondre
  • #9 pasamonte
    (24/02/17 16:18)

    La volumetria de l'edifici calam es força curiosa i gens habitual al peis. Balconades i superficie habitable de pisos envaeixen el vol de la vorera i no es segueix la linia de la façana. Algun arquitecte que es mulli, si us plau. Gràcies

    Respondre
  • #8 La cartera ben plena
    (24/02/17 13:42)

    Eeeejjjemmm, la gent de govern esta molt nerviosa.... Perque sera!!??

    Respondre
  • #7 Tanto tragar tiene que doler
    (24/02/17 12:50)

    La llei del "si senyor". Grau d'acompliment 10/10 amb premi especial per l'edifici TUC.

    Respondre
  • #6 Ética política
    (24/02/17 11:30)

    Vostè passarà a la història d'Andorra com l'home que va vendre el seu país a la UE, legalment és clar, però és moralment correcte?

    Respondre
  • #5 Sospitos
    (24/02/17 10:12)

    Comença ha ser sospitos que cada dia vagin sortint nous casos de suposada corrupció de polítics andorrans i a més des de mitjans estrangers....

    Respondre
  • #4 Guapi