Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'cas sant julià'

Torrentallé s'empara en l'interventor

L’excònsol menor afirma que els pagaments amb targeta eren per a despeses protocol·làries i que no ha hagut de tornar diners al comú
L’excònsol menor de Sant Julià de Lòria, Manel Torrentallé, va assegurar ahir mitjançant un comunicat que “mai” hauria utilitzat la targeta del comú per pagar despeses que havien d’anar a càrrec de la societat Camprabassa “si no hagués disposat de l’aval de la intervenció comunal”. Aquests són els arguments que va donar després que dissabte la batlle el condemnés per un delicte d’ús temporal de béns públics i li imposés una pena d’un any de presó condicional, multa de 10.000 euros i inhabilitació per a càrrec públic.
D’aquesta manera reitera l’argumentació que es va fer arribar en forma d’al·legació al Tribunal
  • #12 canya al mono
    (21/02/17 17:09)

    Si sense fer res un paga 10.000€.Que es pot pagar si es troba malversacions a Naturlandia?.Seran malversacions públiques o para_públiques? I si en hi ha a Mutua?Que farà el consell d'administració de Mutua i el seu president?Quina imatge els hi quedaran a les sis persones que van escollir els dos mandataris del antic Comú? MASA PREGUNTES SENSE RESPOSTA, cal tirar del filet i ja veure'm. Cal donar bona imatge s Sant Julià....

    Respondre
  • #11 soc tonto
    (21/02/17 17:00)

    Condemnat a un any de presó condicional i ha pagar 10.000€, i dona la culpa al interventor. Accepta la condemna i diu que no ha fet res.. Amb aquesta línia caldria profunditzar més amb l'actual feina i que feina fa, i les responsabilitats que ha tingut sobre Naturlandia i Mutua. Amb aquesta manera de fer sembla Urdangarin2, que no fa res i paga els plats trencats dels demes.

    Respondre
  • #10 EL MAGO D´OS
    (21/02/17 14:56)

    A LA COMELLA FA OLOR A BACALLA I AL COMÙ DE SANT JULIA PEIX PODRIT......!i UL SEGUEIX GOVERNANT, la merda es la mateixa les moscas son les que cambien.

    Respondre
  • #9 Res de nou
    (21/02/17 10:04)

    Tots aquests judicis mediàtics són un circ, una foguera de vanitats per desviar l'atenció de la realitat d'Andorra, mentre uns són jutjats, els intocables segueixen robant.

    Respondre
  • #8 El Sr. Vila: una frase per a la història.
    (21/02/17 09:54)

    Quan semblaria que es tanca (?) ja definitivament l'administració Gil-Terrentallé, amb quina suavitat genial el nostre cònsol ha trobat, quan parlava de la falta del Sr. Altimir, l'epitafi d'aquesta època plena de tribulacions: “d'alguna manera tot es quedava a casa”! Llàstima que no hagi volgut que quedés constància que és una “casa” en fallida, fallida del comú i fallida de Naturlandia. Això no treu que la frase hauria de quedar escrita en marbre de Carrara. I sempre tan atent, el Sr. Vila, a no molestar els de l'altra “casa”: Unió Laurediana.

    Respondre
  • #7 pensen que som tontos?
    (21/02/17 08:57)

    Josep va dir..
    Doncs, tota la raó. A un director de finances de la Mutua, ex empleat de banca i gran professional dedicat als comptes, no se li pot escapar això, no pot dir que no ho sabia i tampoc dir que si l'interventor no deia res, cap problema... Quan sabem que el càrrec de l'interventor el posen els Cònsols!! com volen que un empleat al que tu has posat a dit et digui que no pots anar a menhjar a marisqueries sense justificar-ho? Amb tot això, el que hauriem de demanar és que els interventors de Comú els designés el Tribunal de Comptes, no els cònsols!

    Respondre
  • #6 Josep
    (21/02/17 08:57)

    Si el senyor Torrentallé no fos culpable no hagués acceptat la condemnat i hagués anat fins al final per salvar el seu honor, però va acceptar ser culpable. Una altra incoherència: la senyora Gil dorm a la Comella i treballa a Govern al mateix temps? Qualsevol sap que per treballar a l'Administració cal aportar un certificat de penals. És un favor? A Andorra, no tots som igual davant de la llei?

    Respondre
  • #5 Leandre
    (21/02/17 08:54)

    Dintre del concepte de “despeses protocol·làries i de representació del comú”, al qual s'hi aferra desesperadament el Sr. Torrentallé, és un concepte on s'hi pot encabir gairebé tot. Recordo que el Tribunal de Comptes en el seu dia indicava que hi havia hagut despeses que no es podien classificar com protocol.làries ni de representació, ni atribuïbles al comú o al parc.

    Respondre
  • #4 Andrea
    (21/02/17 08:32)

    Quan el Sr. Torrentallé es refereix textualment al pagament amb la targeta de despeses corresponents a: “actes, àpats i desplaçaments”, cal preocupar-se. Ho dic ben, ben sincerament. Al moment de triar el menú i el vi, La darrera cosa en què deuria pensar el Sr. excònsol és en la situació de fallida del comú i de fallida de Naturlandia. Hi ha un treball periodístic aclaridor que consistiria en analitzar les factures en general i les dels restaurants en particular.

    Respondre
  • #3 JOAN
    (21/02/17 08:16)

    Sr.Vila com pot opinar de una falta molt i molt lleu ,vostè tambè es Batlle ?

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts