Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Col·lectius

Queixa perquè els discapacitats paguin forfet

Ski Andorra donava passis de franc a través de Fadea però ara només són per a qui competeix
“Aquesta temporada han decidit donar forfets només a qui competeix, però per als discapacitats només ficar-se els esquís ja es competir”, es queixa Marc Codina, que ha decidit fer públic el seu malestar per una situació que considera injusta. Ell, des de fa anys, es beneficiava d’un dels forfets que Ski Andorra donava a la Federació Andorrana d’Esports Adaptats (Fadea) però enguany les condicions han canviat. La gratuïtat es manté només per als esportistes discapacitats que competeixen. Per a la resta de persones amb diversitat funcional l’avantatge que dona Ski Andorra, tal com va explicar la directora, Montse Guerrero, és
  • #11 Indignada
    (15/02/17 20:12)

    Indignat va dir..
    Sr.Indignat, els usuaris de Fadea anem a la piscina i ens paguem el carril on nedem. No sé d'on treu la informació però de gratuïtat res de res. També ens paguem les sortides a no ser que siguem competidors i quan vulgui li ensenyo les factures. Potser algun dia la Mare Natura li regala un ictus i acaba recalant a casa nostra, llavors podrà parlar amb coneixement de causa. Mentrestant una mica de compassió i comprensió no li aniria malament, tant a vostè com a aquesta que parlen d'igualtat. Compri's una cadira de rodes i un gos pigail i després ve i em torna a explicar aquesta història de la igualtat.Qué tinguin un feliç dia i una consciència ben neta :-)

    Respondre
  • #10 Indignat
    (14/02/17 22:45)

    Aquest de FADEA reben ajuda directa de govern,els federats han de pagar 100€ l'any,van demanan gratuïta a tots els complexes esportius i ara això d'on ha sortit la genial idea de ski Andorra o de FADEA ?????

    Respondre
  • #9 world champions
    (13/02/17 22:31)

    als que parleu d'igualtat.... ja que ens posem aixi , perque el esqui te que ser materia obligatoria als colegis i acabem pagant entre tots els forfaits dels infants?? perque te que pagar menys un nen el forfait de temporada, o un jubilat? o tambe depenent a quina parroquia vius pagues mes o menys? perque amb els impostos de tots paguem copes del mon? o publicitats millonaries? perque les estacions paguen un igi reduit? apaaaa bona nit

    Respondre
  • #8 Marcos
    (13/02/17 21:15)

    Igualtat als drets i a les obligacións.Que tiguin igualtat d'accesos a pistes i k les pistes estiguen ben adaptades peró que paguim com tots,adaptar una estació ja i costa molt i aixo ningú o veu.a més un 20% de descompte i es queixa.Venga!!!Voleu la igualtat que us va bé.

    Respondre
  • #7 Andorra
    (13/02/17 20:21)

    Que està canino el Sr Viladomat o que ?? Jajajaja es per riure.

    Respondre
  • #6 Equitat
    (13/02/17 19:31)

    I per qué no? Si utilitzen uns serveis s'han de pagar. Si un va a un hotel, no el cobren per ser discapacitat potser? Si va a un restaurant, se'ls done gratis de menjar? Si tractem de que puguin guanyar-se la vida, es a dir INTEGRAR-SE, que es lo correcte, tambè han de pagar-se els seus gastos com qualsevol altra persona. Una cosa que sí, s'ha de poder fer, es que els discapacitats amb pocs recursos tinguin accés a poder fer esports com qualsevol altre, en aquest cas si. Hi ha discapacitats amb prou diners per pagar-se pistes i el que sigui. Crec que hem de ser equitatius.

    Respondre
  • #5 Bravo!!!
    (13/02/17 17:04)

    Despres es gastaran centenars de milers d´euros en publicitat i han donat una imatge extremadament negativa per la xocolata del lloro.

    Respondre
  • #4 Carme
    (13/02/17 14:36)

    VERGONYOS ! Per portar aquests directors nous que cobren un pastot i lo únic que se'ls hi ocurreix és fer pagar aquests nois.A mi personalment, s'he m'ocurrerix que marxi la Sra. Guerrero, directora d'esquí Andorra.

    Respondre
  • #3 Eric
    (13/02/17 14:04)

    VERGONYOS ES ! 

    Respondre
  • #2 anem be
    (13/02/17 12:20)

    aixo el nou director d'esqui andorra que es un crack !!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts