turisme

Andorra Turisme s'alia amb Disney per promocionar el país a Espanya

Acord per dos anys amb la multinacional per promocionar el Principat com a destí familiar

Andorra Turisme s'alia amb Disney per promocionar el país a EspanyaANA / F. A.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme ha tancat un acord amb la filial espanyola de The Walt Disney Company per promocionar el Principat com a destí familiar durant els pròxims dos anys. “L’aliança estratègica” –així va qualificar l’acord el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku– permetrà al país ser present en els diferents mitjans amb els quals compta la multinacional nord-americana: canals de televisió, pel·lícules de cinema, productes de consum i revistes, així com participar en esdeveniments relacionats amb les estrenes a les sales de projecció.

L’acord, que es va presentar ahir i que tindrà un cost per al Govern de 750.000 euros el 2017, inclosos en els prop de dos milions previstos en el pressupost de l’organisme per accions a Espanya, contempla per al present any l’associació d’Andorra amb quatre franquícies Disney: Frozen (la pel·lícula més taquillera de la història de la companyia), La Bella i la bèstia (al març s’estrenarà la versió amb actors de la pel·lícula d’animació), Pirates del Carib (el nou film de la saga arribarà a les grans pantalles al maig) i Cars 3 (la darrera producció de Disney a estrenar el juliol).

Sota l’eslògan Andorra és un destí de pel·lícula, l’aliança amb Disney permetrà fer arribar l’oferta turística a 1,2 milions d’espectadors de 169 sales de cinema de Madrid, Barcelona, València, Alacant i Granada que veuran diversos anuncis promocionals del Principat. També hi haurà presència d’Andorra als canals de televisió, a les revistes i a les botigues de la marca. En aquest dar­rer cas, es calcula que unes 900.000 persones veuran la promoció turística del Principat en les onze botigues que Disney té a Espanya. També es tematitzarà el contingut Andorra és un destí de pel·lícula en una sala de cinema de Madrid durant sis mesos per arribar a 300.000 espectadors. També està previst participar en esdeveniments relacionats amb estrenes i productes Disney, que des d’Andorra Turisme s’han batejat com a experiències, tant a Espanya com al Principat. En el cas de l’activitat al país, encara s’està definint amb quina de les franquícies incloses en l’acord estarà relacionada. Per últim, es personalitzarà una carrossa Andorra-Disney per a participar en la cavalcada de Reis de Madrid del 5 de gener de l’any que ve. Encara estan per definir les promocions i activitats del 2018.

“Ens associem amb una marca prèmium. Estem molt contents i il·lusionats”, va indicar Budzaku durant la presentació d’un acord que va comparar amb el realitzat amb el Cirque du Soleil. També va participar en l’acte el cap de màrqueting de la companyia a Espanya i Portugal, José Vila, que va recordar que “el nostre públic és eminentment familiar i som una de les marques més estimades a escala mundial”.

UNA BOTIGA DE LA MARCA EN EL FUTUR

Disney Espanya compta amb onze botigues al país veí del sud, i de moment no té previst obrir-ne cap a Andorra a curt o mitjà termini. “En el passat potser hi ha hagut alguna negociació, però ara mateix no tenim cap projecte específic per obrir una botiga addicional”, va indicar el cap de màrqueting de Disney a Espanya i Portugal, José Vila. Malgrat que no hi ha cap projecte a la vista, la filial de la multinacional nord-americana no es tanca les portes d’Andorra. “Estaríem molt contents de poder arribar al nombre màxim de públic amb les nostres botigues”, va indicar Vila, que hi va afegir que “si fos possible i es tractés d’un assumpte d’interès i rendible per a tots estaríem encantats de considerar un altre lloc”.

tracking