Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Sílvia Calvó apunta al ministeri d'Exteriors

El titular de Turisme, Francesc Camp, assumiria Medi Ambient i Comerç passaria a la nova cartera de Gilbert Saboya
Les dificultats amb què s’està trobant Toni Martí per incorporar un nou membre al Govern ha obert una segona alternativa per a dur a terme la remodelació obligada de l’executiu després que Gilbert Saboya anunciés a principis d’any que vol deixar en breu el ministeri d’Exteriors. El relleu passaria, segons fonts properes a l’executiu, perquè l’actual titular de la cartera de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, assumís la responsabilitat de guiar la política exterior. Les competències del ministeri que ostenta ara es derivarien a Francesc Camp, que mantindria Turisme però es desfaria de Comerç. Amb la qual cosa
  • #9 Julia
    (07/02/17 23:01)

    Màxima 5 del Digest.

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (07/02/17 22:58)

    Errada descomunal. No son persones adients pels càrrecs. Que Deu ens ajudi a Andorra i els andorrans!!!

    Respondre
  • #7 Reciclatge de carteres
    (07/02/17 21:57)

    Com sempre medi ambient cartera comodin...si el F Camp no hi va creure en l'anterior legislatura perque ho farà ara???!!!..... quina pena!!!!!...ja que hi som que hi posin la gelabert...ahahahaba

    Respondre
  • #6 Meri
    (07/02/17 11:01)

    És una pena que algunes dones quan escolleixen dedicar-se a la política, per sort una minoría, tractin malament a la resta de persones i estiguin sobre tot interessades en sortir a la galeria.

    Respondre
  • #5 pere
    (07/02/17 10:56)

    Massa titols per al poblet que som.

    Respondre
  • #4 Muntanya 2
    (07/02/17 10:44)

    Totalmente d'acord amb Muntanya,  els càrrecs d'ambaixador  o de ministre d'Afers Exteriors necessiten persones com Saboya, amb "Savoir faire" i dialogants. Les presses no poden mai dirigir-nos a una errada.

    Respondre
  • #3 muntanya
    (07/02/17 09:33)

    Doncs amb la poca eduació que té i el seu poc "savoir faire" ens deixarà molt bé a l'exterior

    Respondre
  • #2 malament
    (07/02/17 09:23)

    mala noticia pel medi ambient posar-hi el Budzakhu de Canillo...

    Respondre
  • #1 blablabla
    (07/02/17 08:14)

    jo posaria al carles jordana !!!!!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts