Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'afer bpa'

La dona d'Higini Cierco no accepta la pena proposada pels WhatsApp

La batlle Mingorance plantejava dos mesos d’arrest nocturn condicional i una indemnització simbòlica d’un euro per enviar missatges a Martí i Saboya
La batlle Canòlic Mingorance va jutjar ahir per ordenança penal la dona d’Higini Cierco, Carmen Martínez, encausada pels Whats­App que va enviar l’any passat al cap de Govern, Toni Martí, i al ministre d’Afers Exteriors, Gilbert Saboya. L’esposa d’un dels màxims accionistes de Banca Privada d’Andorra (BPA) es va oposar a la pena proposada per Mingorance per tancar el cas i ara la causa torna al camí ordinari de finalitzar la instrucció i acabar en un hipotètic judici. Això podria provocar que Martí i Saboya haguessin de comparèixer a la seu de la Justícia per prestar declaració.
La batlle, després de
  • #9 carmina
    (06/02/17 08:22)

    Senyoreta senyoreta apuesta nena m'ha insultat...M'ha dit lletg!!!!!

    Respondre
  • #8 Pepi
    (03/02/17 14:00)

    Quantes denúncies hauria d'haver instat el cap a la fiscalia per haver-li estat dit, obertament, en públic i reiteradament MENTIROS i PINOTXO? Feu pena DA! Certament! No teniu el mes mínim sentit del ridícul.

    Respondre
  • #7 Caça de bruixes
    (03/02/17 11:43)

    Però algú pot pensar que la Carmen amenaçarà a ningú?.Vinga va,que aquí a Andorra tots ens coneixem,uns missatges trets de contexte, punt i final. El que hauria de fer el seu marit, es tirar de la manta i que s'acabi el cuento d'Andorra d'una vegada per totes.Jo ho tindria claríssim: Veniu a per mi, doncs jo a per tots.....

    Respondre
  • #6 nat
    (03/02/17 11:39)

    si hi ha judicis que van que se les pelen i altres que estan adormits. tot plegat es vergonyos. la quantitat de gent esperan sentencies i judicis i res de res, i aqui gassss!!!

    Respondre
  • #5 Alicia
    (03/02/17 11:31)

    Toni va dir..
    En dos paraules : Quina vergonya. Estic d'accord amb el comentari del Toni i de and. Jo penso que al final resultarà que tot això és un momtatge que realment no se quina finaliat te. Per coses tan banals no val la pena pensar-hi mes.

    Respondre
  • #4 karlitos
    (03/02/17 10:55)

    Pobre Dona, això es un robo,una estafa perque si tens wifi els watsap son gratuitos i lle cobran un Euro......!Democracia ja......!

    Respondre
  • #3 Toni
    (03/02/17 09:17)

    Vergüenza que impotencia unas amenazas y que sentencia que pasa que la jueza y la señora CIERCO se van de compras 

    Respondre
  • #2 Lluís
    (03/02/17 08:24)

    Quina pena de polítics !!! No teniu res mes important que jugar com la canalla.Vergonya 

    Respondre
  • #1 and
    (03/02/17 08:02)

    caram que  rapid  ha sigut aquest judici!!!!! ja podria ser sempre igual que som molts que fa anys que esperem que la batllia digui alguna cosa!!!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts