Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
justícia

Cinca es querella contra Samarra, dos periodistes i un digital espanyol

El ministre presenta als jutjats de Barcelona una demanda per difamació.
Jordi Cinca ha presentat una querella per difamacions i calúmnies contra l’expresident d’Orfund, Joan Samarra, el digital espanyol Crònica Global i el seu director, Xavier Salvador, i el periodista del mateix mitjà Carlos Quílez, que al mateix temps és l’autor del llibre Diamantes sucios que vincula el ministre de Finances en trames criminals de diferent índole. La querella de Cinca exposa que Joan Samarra i els periodistes de Crònica Global estaven coordinats per fer una acció de difamació preparada. La seqüència dels fets passaria, segons la demanda, perquè l’1 de juliol Samarra presenta la querella contra Cinca a Barcelona per
  • #16 Elena
    (01/02/17 23:05)

    Culpable o no ja es veurà ! Respectar li la presumpció d innocència no ho tinc tant clar. En el procés de BPA, no s ha respectat a ningú i menys ell que va fer unes declaracions a 8tv dient que els pressumptes (aixo ho afegeixo jo perque ell no ho va dir) diners blanquejats a BPA provenien del terrorisme, sense cap fonament, sense cap prova.... El que es inconcebible es que Govern surti a defensar els fets d un ministre , que no guarden cap relació amb la seva activitat al govern i que tinguin els nassos de fer valoracions sobre el contingut de la querella ! Absolutament inadmissible ! Foteu el camp tots !!!! 

    Respondre
  • #15 Josep
    (01/02/17 19:09)

    Amb tot el que li ha donat Andorra a aquest senyor i a la seva família i ell no és capaç de fer un pas al costat. No es tracta de si és o no culpable, sinó de la mala imatge que estem donant com a país. Després, quan sigui declarat innocent, que torni a la política amb la cara ben alta.

    Respondre
  • #14 JOAN
    (01/02/17 17:06)

    Menys parlar d aquest tema i aquest senyor prengui la decisió de plegar del Govern, donem una imatge patetica del País.Sr.Cinca tingui el valor i demiteixi.

    Respondre
  • #13 AND
    (01/02/17 16:32)

    Es poden dir moltes coses, pero per sobre de tot PRESSUMPCIO D'INNOCENCIA.Quan tot el procés judicial haurà acabat, aleshores tots a jutjar......

    Respondre
  • #12 luis
    (01/02/17 14:57)

    Pep va dir..
    En aquest país sembla queNo hi ha separació de poders com denuncien algun partits polítics 

    Respondre
  • #11 Joan
    (01/02/17 13:24)

    Pep va dir..
    No només amb diners, també el poder politic compra/doblega voluntats... En aquest país es flagrant....

    Respondre
  • #10 Pep
    (01/02/17 11:58)

    Qui té molt diner pot comprar periodistes i pot comprar "acusadors". Esperem que no pugui comprar jutges!

    Respondre
  • #9 G...
    (01/02/17 11:36)

    No hi ha fum sense foc ! Hi han fets i es veu que es poden demostrar. Si un jutge accepta el cas, vol dir que hi ha matèria per reflexionar. Ningú publicaria un llibre amb fets tant greus sense proves i tampoc no es presentaria una querella sense fets concrets. Seria molt perillós per part de l'acusació perquè podrien tenir problemes greus i no penso que voldrien prendre aquest risc. Doncs, continuo pensant que hi ha realment un problema que ha de sortir a la llum per força ! I sortirà ! 

    Respondre
  • #8 Carles
    (01/02/17 10:55)

    Les cotitzacions dels autònoms a la Seguretat Social es cenyeixen a un percentatge fix i no progressiu en funció del rendiment de l'activitat,que sería el més lògic, tampoc no hi ha una exempció de quota per als que guanyen menys que el salari mínimo.Penso que aquesta llei està mal redadctada .A part d'aquesta quota injusta i uns impostos alts, no ens deixen la possibilitat de contractar a ningú per l'alt cost que això comporta, a part de l'intrusisme que hi ha en certs sectors que ens estan acabant de fastiguejar.

    Respondre
  • #7 Insolvents
    (01/02/17 10:43)

    Samarra es insolvent i es public pk el regitzell d'inpagaments es al bopa. Cronica global es insolvent pk no te capital expressament sabent que aixi no pagara cap sancio. Si perd dissolen i obren al dia seguent amb un altre nom. Son gent que aprofiten els forats del sistema per difamar i fer la feina bruta de tercers pk ells estan coberts per la seva insolvencia. 

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts