Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
tràmits

Problemes informàtics ajornen l'entrada en vigor del passaport de tercera generació

El ministre Xavier Espot amb el nou passaport.

Problemes informàtics ajornen l'entrada en vigor del passaport de tercera generació

El ministre Xavier Espot amb el nou passaport.

Fernando Galindo
Actualitzada 24/01/2017 a les 06:48
El nou passaport biomètric de tercera generació, que incorpora mesures de seguretat internacionals, entrarà en vigor el 6 de febrer. La nova aplicació informàtica destinada a personalitzar aquests passaports estarà enllestida en aquesta data en la qual es començaran a expedir els documents als ciutadans andorrans. El Govern es va veure obligat ahir a modificar el decret del passat 11 de gener en què es va aprovar el nou passaport i en què s’assenyalava que ahir era el dia previst per començar expedir el document. Es preveia que en aquesta data el nou sistema estaria operatiu, però en no estar a punt la nova solució informàtica ha hagut d’ajornar fins al 6 de febrer l’entrada en vigor del nou passaport.
Els passaports actuals seguiran sent vàlids fins que caduquin. Per renovar-lo cal anar al servei de Tràmits. Els andorrans residents a l’estranger s’han de posar en contacte amb Afers Exteriors.
Etiquetes
  • #8 Isabel
    (24/01/17 20:28)

    Por favor alguien me puede informar he contacto con la EMBAJADA de Andorra en Madrid para informarme para hacer el pasaporte ANDORRANO y me han informado que no hacen ningún documento no me han sabido informar de las actividades que hacen saben ustedes lo que cuesta tener todo este montaje en Madrid?pais tercer mundista

    Respondre
  • #7 Joan C.
    (24/01/17 19:45)

    62 euros un passaport?? Ens hem tornat bojos?? L'espanyol, per exemple, no arriba als 30 euros!!

    Respondre
  • #6 Josep
    (24/01/17 18:26)

    Jo ja m'esperaré que DA completi la venda d'Andorra a Espanya i quan el renovi ja será el DNI espanyol.

    Respondre
  • #5 Caos
    (24/01/17 12:38)

    Ja podien esperar una mica més i ja fer-lo comunitari,l'actual no serveix per res,i de pas un carnet d'identitat que molta falta fa,un consell als que poden,que demanin l'espanyol o francés.

    Respondre
  • #4 renova i renova
    (24/01/17 12:24)

    la gent que realment el tenim caducat i per necesitat emb tingut que renoval fa pocs dies apart del pal a les costelles que costa renova ja que als paisos veins es molt mes economic segons diu la gent ens trovem que ara d'aqui dos dies no ens valdra i venga a pagar un altre comp ,increible i ruinos carisimn tot plegat i servei 3 mundista

    Respondre
  • #3 ciutadà
    (24/01/17 11:20)

    en un any hem renovat 3 passaports de la familia, total prop de 150€. A partir del 6 de febrero quedaran doncs obsolets durant la resta de validesa del document és a dir uns 9 anys. Sr. Ministre ha valorat la possibilitat de renovar aquests documents de manera gratuïta vist el temps que fa que els vam renovar???

    Respondre
  • #2 Jordi
    (24/01/17 09:35)

    Tal com pinten les coses, surt més a compte fer-se Espanyol.

    Respondre
  • #1 I el permis de conduir?
    (24/01/17 08:11)

    Sr Ministre, potser podría aprofitar per renovar el permis de conduir, que és un petit bodrio. Pocs documents tenim els andorrans i a damunt deficients estèticament i materialment!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts