Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
onada de vandalisme

Furt amb agressió a una botiga

Els lladres van escopir a la cara i pegar a un dels treballadors després de robar dues ulleres i van marxar corrent
Un dels treballadors de la botiga Jessica, un establiment d’electrònica situat al carrer Carlemany, va ser víctima de l’atac d’un grup d’entre cinc i sis joves, que el van agredir després que aquest els aturés quan estaven intentant robar. Els fets van tenir lloc dimecres a les 18.00 hores i tot apunta que no era el primer furt perpetrat pels agressors. Tan sols un parell d’hores abans, al voltant de les 15.30 hores, i només uns car­rers més amunt, la botiga Gautxo denunciava que un grup de sis nois havia entrat i n’havien sostret gran quantitat de cartons de tabac.
Tal
  • #10 Anónimos
    (21/01/17 00:57)

    Serán los mismos que los robos de escaldes? Esto tiene que acabar el país va hacia abajo de ver de crecer... espero que los pillen

    Respondre
  • #9 Brunus
    (20/01/17 22:09)

    No patiu a Escaldes tenim Trini Columbus, que resoldrà el cas i portarà solució al que passa a la part alta d'Escaldes. Amb la seva profecional cotxe CSI Escaldes-Engordany està més que protegida, així que també és una bretolada. Cas tancat.

    Respondre
  • #8 Sense Polis
    (20/01/17 21:25)

    I a sobre amb la Policia sota mínims gràcies al Super Govern que va fer dels funcionaris el gran problema de la crisi.

    Respondre
  • #7 Si us plau
    (20/01/17 19:12)

    Això només és el principi, la lliure circulació de persones de la UE canviarà Andorra per sempre, deixeu de plorar que sembleu nenes.

    Respondre
  • #6 Abel
    (20/01/17 18:59)

    Que paguin la pena amb treballs a la comunitat i que reforcin a les escoles els valors socials i ya està bé que la broma

    Respondre
  • #5 Jep
    (20/01/17 18:06)

    Si són menors els agafaràn amb "paper de fumar" i no els hi faran res. El módul de menors de la Comella cria teranyines...

    Respondre
  • #4 Josep
    (20/01/17 16:22)

    Que els hi tallin una mà!

    Respondre
  • #3 Agus
    (20/01/17 15:17)

    Si en algo ha sido siempre envidiable, era la seguridad de Andorra, y últimamente no es así, o la justicia es contundente y dura, o esto irá a más, tenemos un ejemplo claro en leyes blandas.... España, el refugio de todos los delincuentes, gracias a los jueces.Mano dura a los delincuentes.

    Respondre
  • #2 contundencia!
    (20/01/17 13:35)

    Absolutament inadmissible. Se'ls ha d'enxampar i pena dura. Aquestes conductes o les tallem d' arrel o que Deu ens agafi confessats. I, si-us-plau, sense cap eximent. Em refereixo tant a aquest fet en concret com a tota la serie de robatoris ultims. Ja m'imagino que la policia hi es al damunt, però hem de ser contundents , la "justicia" sobretot. El be mes preuat que tenim a Andorra es la seguretat i axó de cap manera ens ho hem de deixar perdre.

    Respondre
  • #1 Intolerable
    (20/01/17 10:34)

    Aixo es intolerable!!!Espero que els enxampin i rebin un castig exemplar.Aqui la justicia no pot fallar.A quins extrems estem arribant, ja no només roben sino que a sobre agressió.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts