Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Activitats lúdiques

Tancament parcial de Naturlandia

El parc opta per aturar l’activitat durant el mesos de maig i novembre i tots els dimarts i dimecres de quasi tot l’any
Gir de 180 graus en el funcionament del parc de Naturlandia. La direcció de la instal·lació, encapçalada per Enric Ordóñez, ha decidit aplicar un tancament parcial del parc des d’aquesta setmana. Tots els dimarts i dimecres la instal·lació estarà completament clausurada –excepte Setmana Santa i l’estiu– i, a més, el parc també tancarà les seves portes durant tot els mesos de maig i de novembre. Ordóñez ho va explicar a l’Agència de Notícies (ANA) després de declinar fer declaracions al Diari, tot i la demanda d’informació tramitada. D’altra banda, segons van confirmar fonts properes al parc a aquest rotatiu, a
  • #11 "Noche oscura del alma"
    (13/01/17 17:22)

    El Pep Vila deu passar unes males hores. Jo ho sento ben sincerament. Pep, La nit electoral va ser màgica! Derrotar el caciquisme, encara que segui un caciquisme light, no era evident. Sortíem perdedors. Tres anys per davant! Bon courage.

    Respondre
  • #10 Maquiavelisme viu i en directe
    (13/01/17 14:26)

    Llegit l'article, em mantinc en el ferm convenciment que Ul/pintats no volien de cap de les maneres guanyar les eleccions locals. El Sr. Vila concentra avui els retrets; UL es dissimula, passa força discretament. Per poc no se'n surten i guanyen les eleccions. És que el caciquisme té molta inèrcia. Excepte el Sr. Farré, la resta de la candidatura anaven ben enganyats a una campanya electoral grisa, estranya, apagada, de mínims, sospitosa finalment.

    Respondre
  • #9 karlitos fins als ous
    (13/01/17 14:09)

    Aixó fa que pensar per la foto de portada que un poble te que pagar 20 millons de euros per una porcaria de inversiò, la pregunta es: tenen dret els politics una vegada q la gente lles vota per ganar unes eleccions, de utilizar els diners pagats en tributs i imposts per que facin això.......Qui es el beneficiari o benificiaris, es per demanar responsabilitas SI o NO......!

    Respondre
  • #8 Tinc una pregunta per a vostè, Sr. Vila
    (13/01/17 12:18)

    ¿Segueix la invitació feta pel Sr. Vila a la reunió de poble animant els emprenedors a creure en la parròquia i en Naturlandia i convidant-los a invertir en Sant Julià de Lòria?

    Respondre
  • #7 Cal abandonar el rafting masoquista.
    (13/01/17 10:49)

    És el gran moment per abandonar discretament al calaix l'estudi sobre el rafting pel Valira. No crec que de cada cent visitants a Andorra hi hagi un percentatge suficient de masoquistes per ser rendible aquest negoci de rafting per un riu entre murs de ciment, edificis, sorolls de circulació, gasos de la combustió dels cotxes, absència de natura, abocaments d'aigües grises...

    Respondre
  • #6 karlitos
    (13/01/17 10:09)

    El poble vol responsabilitat política i deixar de pagar 12.000 € al mes a los dos tios de la foto.........

    Respondre
  • #5 I el parc d'animals? -Cal tancar-lo.
    (13/01/17 09:31)

    Aquesta és una notícia llegida en un diari català. És gairebé textual: "Rioleón ha tancat avui [28/5/2015]. Per mitjà de l'organització FAADA, els darrers animals de Rioleón han estat traslladats a un santuari d'animals dels Estats Units pel preu simbòlic d'un cèntim."

    Respondre
  • #4 El crepuscle dels déus Pintat,Gil i Vila
    (13/01/17 09:16)

    Disposàvem de 60.000 euros per a invertir en el poble. La factura de KPMG pujarà potser més. Esperant els resultats d'aquesta empresa, Naturlandia ha viscut un any 2016 plenament Gil. Gairebé tot estava en les auditories, Sr. Vila. La frase més devastadora apareix ja en l'auditoria corresponent al 2013: “hi haurà pèrdues en els resultats anuals dels diversos exercicis fins al 2038”. Aquestes auditories li permetien actuar des del gener 2016. Es confirma avui que KPMG no ha presentat un pla de rendibilitat, gairebé podríem parlar de certificat de defunció. I és que el bon seny negava el seu discurs electoral triomfant, que prometia en pocs mesos un parc rendible i el manteniment dels llocs de treball. No hi podia haver cap “Yes, we can”.

    Respondre
  • #3 Stop Naturlandia
    (13/01/17 08:58)

    Aquesta mesura es un ñap,tanqueu- lo definitivament si us plau,entenem que trigarem generacions en assumir las pérdidas, però es lo millor.

    Respondre
  • #2 Miquel Calsina Gordi
    (13/01/17 08:51)

    Es la crònica d'una mort anunciada.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts