Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Medi ambient

Mobilització contra la importació de residus

Apapma farà accions si el tractament al forn de les deixalles de Catalunya no és temporal
El president de l’Associació per a la Protecció dels Animals, les Plantes i el Medi Ambient (Apapma), Carles Iriarte, va anunciar ahir mobilitzacions si l’acord que van tancar dijous el Govern i l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) per a la importació de 10.000 tones de deixalles anuals de l’Alt Urgell i la Cerdanya per valoritzar-les al centre de tractament de residus de la Comella no és temporal. Iriarte, en declaracions al Diari, va matisar que no s’oposen que la planta tracti deixalles de l’abocador de Bellver de Cerdanya, que ja ha arribat a la fi de la seva vida
  • #8 JF
    (07/01/17 20:23)

    Transportar residus a una distància superior a 10 km és antiecològic. No és sostenible. Al centre d,Andorra i a La Massana segons les mesures de Govern ja es sobrepassen el nivells de contaminants a l'aire (òxids de nitrògen i altres). No a la importació de residus! No a la incineració! Ni un kilo!!

    Respondre
  • #7 Andorra fosa séptica
    (07/01/17 17:43)

    En un país que viu fonamentalment del turisme és un contrasentit que es potenciï la incineració de residus, a demés es un mètode de gestió de les deixalles que està considerat obsolet a nivell europeu.Tot aixo sense parlar de la repercussió en la nostra salut i la dels nostres fills.

    Respondre
  • #6 Titular
    (07/01/17 17:28)

    Governants irresponsables contaminen una població desinformada i indefensa a canvi de grans beneficis econòmics, aquest hauria de ser el titular.

    Respondre
  • #5 CDiego
    (07/01/17 16:33)

    L historia ve de lluny, de l època dels visionaris Forné i companya, que han governat Andorra als anys de la bombolla: Un forn sobredimensionat que per funcionar correctament necessita moltes tonelades de residus. Una ruqueria mes, com la dels túnels duplicats... El govern actual no te responsabilitat en aquest cas. I no es sant de la meva devoció.

    Respondre
  • #4 maria
    (07/01/17 14:00)

    Qui controla l'emissió de dioxines? com esta regulada aquesta emissió? Es clar a Espanya esta regulada i quan la sobrepassen cap Andorra , el pais sin ley! Els nivells de contaminació per fum a Andorra sobrepassen els de molts paisos...

    Respondre
  • #3 ciutadana
    (07/01/17 12:44)

    Importar residus es com fer ploure cap amunt: "el mon al revés".Visca el sentit comú i la " protecció de la salut i el mediambient".

    Respondre
  • #2 10 mil tones de merda
    (07/01/17 10:42)

    Els Reis porten carbó .... és el que ens mereixem, tampoc hem d'oblidar ampliar el servei d'oncologia,augment molt relacionat amb la contaminació de la vall.

    Respondre
  • #1 GDR
    (07/01/17 09:05)

    Que els catalans eliminin les seves porqueries a casa seva ! Apapma té raó. El govern de DA és una vergonya ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts