Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Despesa sanitària

700.000 euros per una prova obsoleta

El cost de la prova pilot del metge referent puja fins a quasi tres quarts de milió i finalment no tindrà gairebé cap utilitat pràctica
El cost de la prova pilot per al metge de referència ha tingut un cost de 700.000 euros, segons van informar fonts pròximes al món sanitari, i la seva utilitat serà gairebé nul·la perquè el pla sanitari al qual estava vinculat ha quedat obsolet en haver-se presentat dos nous projectes de reforma posteriors. El motiu fonamental passa perquè la prova pilot que es va establir amb diabètics pertanyia al pla inicial que havien endegat el 2012 la ministra de Salut Cristina Rodríguez i el director del SAAS Lluís Burgués, i que estava relacionada amb el projecte de reforma sanitària anomenat
  • #9 Cateto
    (30/12/16 23:29)

    Visca andorra!!!

    Respondre
  • #8 Rosa
    (30/12/16 20:50)

    Es que algú s'ha cregut mai cap dels projectes? obertura, sanitat, educació? Es tracta de munyir la Padrina com sempre, i quan vingui un altre que faci lo mateix, i així anem fent. Però si ja ens està a tots be, Bueno als quatre que estem enganxats a la mamella, els altres que se'n tornin i que els mantingui un altre. Ara afegim un parell de ministeris més, 200 enxufats més als ministeris i unes eleccions més. D'aquí poc serem una província espanyola i que ens mantingui el Rajoy, i els quatre que encara creguin en Andorra, a les gàbies de la Comella a fer companyia als llops i ossos.

    Respondre
  • #7 Josep
    (30/12/16 16:26)

    Suposo que a ningú se li passarà pel cap demanar responsabilitats a la Sra. Cristina Rodriguez o al Sr. Lluis Burgués, o directament a qui per confiança o no, els va nomenar, oi Sr. Antoni Martí. Tots i cadascú dels cotitzants a la Cass exigim que es depurin les responsabilitats i es busquin el motius últims d'aquestes disbauxes. I dic disbauxes, perquè tots els professionals implicats que hi he pogut parlar així ho han considerat.

    Respondre
  • #6 Ciutadana
    (30/12/16 16:13)

    Gracies a les ments insignes dissenyadores del maas!Que fàcil que es gastar sense ton ni son els diners públics! clar que mentre els "programes" els dissenyin gent no adequada....

    Respondre
  • #5 disbauxa crónica
    (30/12/16 16:08)

    Aquesta disbauxa l' hem d' agrair als anteriors ministres i directors de salut ( tots ells sense coneixements medics)

    Respondre
  • #4 Tomi
    (30/12/16 14:17)

    I qui ha cobrat aquests 700.000 € ? Alguns s'estan omplint les butxaques...

    Respondre
  • #3 karlitos
    (30/12/16 11:00)

  • #2 Martí
    (30/12/16 10:09)

    Solució, més impostos al ciutadà, més retallades al malalt, privatització de serveis públics etc, però els sous milionaris i els "vedats privats de caça" segueixen intocables.Sense una llei de responsabilitat política això seguirà sent un berenar de negres.

    Respondre
  • #1 Nora
    (30/12/16 08:45)

    Si senyors, anem molt bé! I aquí no passa res, es van gastant els nostres diners sense cap mena de resultat, però com sempre, no passa res, sobren els diners, tranquils.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts