Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Cossos especials

Malestar a la policia per la futura llei del cos

El president del CFPA alerta del risc de corrupció si es rebaixen les condicions dels agents
Els projectes de llei dels cossos especials que a dia d’avui es troben en tràmit parlamentari no agraden gens als col·lectius de treballadors afectats. El rebuig del Consell General a les esmenes a la totalitat presentades per Liberals d’Andorra als tres textos no va sorprendre els agents socials implicats, que alerten dels riscos que comportaran les mesures que preveuran les noves lleis. Especialment aquelles que modifiquen les condicions laborals dels empleats. Una és la supressió del complement de funcions permanents (de 249 euros al mes) que cobren els policies per no fer vaga.
El president del Col·lectiu de Funcionaris de la
  • #13 Gil
    (26/12/16 09:31)

    Andorra no funciona bé. Hi han masses problemes a tots nivells. País molt mal portat ! 

    Respondre
  • #12 Quin nivell.
    (24/12/16 13:48)

    A qui representa aquest si la majoria de Policies no estan afiliats a cap sindicat. Recordem que aquest sindicat es una barreja de policies (pocs) administratius i tècnics.

    Respondre
  • #11 Police Man
    (24/12/16 10:56)

    Queda clar que necessitem una policia europea, cobraran menys i seran més eficients, s'acabaran els negocis interns, no seran una maquinària de vot, s'acabaran els privilegis propis del segle passat, ni hauran dos sindicats dividits i enfrontats entre ells mateixos.

    Respondre
  • #10 Tamarrolandia
    (24/12/16 10:54)

    Andorra estava molt bé com estava. No és tenia d'haver canviat res, "n'hi tant sols els sentits dels carrers". Ara tenim el que fa anys i anys ens hem buscat. Tothom descontent,la fractura social és més que evident. Ningú aposta per una Andorra que fa aigües per tot arreu, com deia un bon amic meu:"Andorra fot Pitié".

    Respondre
  • #9 Imatge
    (24/12/16 10:50)

    El que fa mal a la policia son personatges com el que surt a la foto. Sou i feina assegurada tant es treballi com no es treballi. Quin mal que fan aquests sindicalistes als bons policies !

    Respondre
  • #8 Estadi comunal
    (24/12/16 10:31)

    Nomès una pregunteta.. ara es tant segura Andorra com fa pocs anys?, gràcies DA, us esteu fent maravellosament be. I vosaltres que tant critiqueu encara us fa gràcia que un policia cobri 1500€?. Jo entenc que aquests agent en un futur quan tingui fills, lloguer, lletra del seu cotxe vell, factures, etc, s'implicarà com ja sabem..., Està tot petat, ja ho diuen els agents...Bones Festes a tothom.

    Respondre
  • #7 Joan
    (24/12/16 10:27)

    Algú que dona com argument que si no els paguen més hi ha risc de corrupció ja t'ho està dient tot. Per dignitat hauria de plegar i anar-se'n a treballar a qualsevol altre lloc (si el volen) Vergonyós!!

    Respondre
  • #6 Joan
    (24/12/16 10:16)

    Sara va dir..
    Vocació? Això està molt be i és molt romàntic, però no dóna de menjar. La gent treballa per diners i no pot ser que dos persones que fan la mateixa feina cobrin diferent per "capritx" dels srs polítics. Pd: no soc policia.

    Respondre
  • #5 Pepi
    (24/12/16 10:10)

    Els ciutadans d'Andorra i la nova seu de la justícia alerten de l'aplicació del pes de la llei si algun agent cau a la tentació de la corrupció.

    Respondre
  • #4 karlitos
    (24/12/16 09:43)

    Mas corrupciò todavía.....!!!Ostras no param aquests tios...! Las declaracions son corruptas.....i mafiosas.... Això no es CECILIA ....Aixó es un Paìs i es diu ANDORRA.

    Respondre
Veure’n més
13
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts