Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
salut

El Govern planteja crear nous impostos per finançar la sanitat

Estudia implementar taxes per gravar les begudes ensucrades i els agents contaminants i també reservar una part del que es recapta del tabac
El Govern planteja crear impostos per gravar les begudes ensucrades i els agents contaminants per tal de finançar la sanitat i reservar una part del que es recapta del tabac. El ministre de Salut, Carles Álvarez Marfany, va avançar ahir davant la comissió sanitària del Consell General algunes de les mesures que estudia l’executiu en el marc de la reforma sanitària per suavitzar “la pujada imparable” de la despesa. “El panorama és desolador”, va admetre, i en aquest sentit va defensar la idoneïtat d’implementar noves taxes per gravar productes que siguin perjudicials per a la salut. “Per què no crear
  • #19 Sara
    (20/12/16 22:43)

    Tenim un problema el ministre no dona la talla amb tots els respectes

    Respondre
  • #18 vergonya
    (20/12/16 21:01)

    abans de tocar el coll*ns a la populacio totneu a apujar ja el igi de les pistes d'esqui que aixo si que porte calers i un imposts ecologic no estaria malament i deixeu als demes en pau

    Respondre
  • #17 Arreglem el SAAS
    (20/12/16 18:34)

    El que cal és posar ordre al Saas. Això no s'arregla fent pagar més als ciutadans sinó eliminant la corrupció. I que no diguin que es fa en fi que la gent begui menyis refrescs.

    Respondre
  • #16 estevet
    (20/12/16 16:22)

    Més fàcil anar pidolant que arremangar-se i netejar la casa.

    Respondre
  • #15 Carme
    (20/12/16 14:52)

    Aquesta és la gran idea que se'ls ha ocorregut als polítics per acabar amb el dèficit sanitari? Són els polítics els que ens faran perdre la salut i no les begudes ensucrades!

    Respondre
  • #14 Jaume
    (20/12/16 14:28)

    Poden posar un impost als medicaments que exporteu a Espanya

    Respondre
  • #13 Fascisme económic ?
    (20/12/16 14:08)

    Per finançar la sanitat? Ens preneu per idiotes terminals? No teniu una altra excusa més barata i miserable? No serà més aviat per seguir pagant sou milionaris als endollats?

    Respondre
  • #12 frederick
    (20/12/16 13:58)

    L'abús de refrescos amb sucre engreixa, els abusos de pastissos també, la bolleria industrial és nociva , l'excès d'ous també, el de beicon crea colesterol, l'embutit també. Posareu impostos a tot? I si intenteu reduir el nombre de ventres agraïts que manteniu amb els nostres impostos?

    Respondre
  • #11 Andorra el paradís de les Guineus
    (20/12/16 12:31)

    andorra cada dia més fatxorra......ecs!!!

    Respondre
  • #10 encertat
    (20/12/16 11:51)

    Doncs a mi em sembla molt encertat i adient. Sabem què provoca problemes de salut, I hi ha deficit economic en el sector sanitari. És el millor camí. Bé Ministre.

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts