Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
neu

Les pistes constaten les majors dificultats dels temporers per trobar allotjament

Grandvalira i Vallnord han fet algunes gestions per ajudar els seus treballadors a buscar pis
Les estacions d’esquí constaten els problemes que pateixen els treballadors temporers per buscar allotjament. Grandvalira i Vallnord han detectat que aquest any els empleats de temporada estan tenint més dificultats del normal per trobar sostre on viure durant els mesos d’hivern. El director de Grandvalira, Alfons Tor­reño, dona fe que “segurament aquest any hi ha més dificultats” i posa de manifest que “cada vegada és més complicat” trobar pis per als temporers. Fins al punt que l’empresa “s’hi ha de posar” i negociar amb apartaments, fet que “abans no era tan necessari”, confessa, tot i que subratlla que “s’ha fet
  • #8 ImmoTimo
    (15/12/16 15:24)

    les dificultats no són només pels temporers, aquests venen i marxen i ja està... què passa amb la gent d'aquí que hem d'aguantar lloguers estratosfèrics? fa 1 any que busco pis i no trobo res que pugui pagar, soc andorra. La dificultat la tenim els andorrans i residents des de fa anys! una vergonya... 750 euros un pis de 3 hab. destrossat increible, calefacció i parquing a part. Em fa riure aquesta noticia (per no plorar).

    Respondre
  • #7 Andorra
    (15/12/16 10:46)

    Molts et deixen els pisos fets un desastre ! Després, la pintura i la neteja et costen un ou !

    Respondre
  • #6 David Guell
    (15/12/16 10:43)

  • #5 David Guell
    (15/12/16 10:42)

    Pau va dir..
    jo ho estic pasant fatal per trobar allotjament. m.estic gastant el que no tinc amb hotels.tinc feina i no tinc on caure mort. faig la meva feina com a cambrer amb pasio. amb bons comentaris per part dels clients a traves de pagines web,dono un bon servei al pais i si no s.arregla la situacio no podre tornar a venir.

    Respondre
  • #4 Lino
    (15/12/16 10:16)

    La solució és ben senzilla, construir pisos dormitoris en les rodalies de les Pistes, això sí, a un lloguer raonable i no especulatiu.

    Respondre
  • #3 Pau
    (15/12/16 09:05)

    I els pisos socials... Arinsal 2 Blocs buits ????? Al final venen a treballar per les estacions.....

    Respondre
  • #2 Andorra, paìs d'acollida....?
    (15/12/16 08:56)

    L'especulació, l'usura i l'aprofitar-se de la demanda de lloguers és paral·lelament la desgràcia de milers de joves que han de pagar a preu d'or un habitatge per a pernoctar dignamente.Andorra és un país d'acollida com resa la nostra premsa ...?

    Respondre
  • #1 Apartaments
    (15/12/16 08:08)

    S'ha parlat del tema moltes vegades,i s'han exposat els motius perqué aquesta gent no troba pis o apartament,la solució está com ja veig que intenta Gran Valira,a que les estacions es facin càrrec de la fiança,pagament de lloguer i dels desperfectes si n'hi ha,llavors ja veuran com en trobaran els que vulguin.

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts