Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Territori

El nou refugi guardat de l'Illa entrarà en servei l'any que ve

L’equipament, de 375 metres quadrats, prestarà serveis de restauració i d’allotjament amb 50 llits
El refugi de l’Illa, situat a la vall del Madriu-Perafita-Claror a 2.488 metres d’altitud –és el cinquè més alt del Pirineu–, entrarà en servei durant el 2017. Segons va informar ahir el Govern a través d’un comunicat, el refugi guardat ja s’ha acabat de construir i se suma per tant als de Juclar, Sorteny i Comapedrosa. Aquest nou recurs destinat als excursionistes perquè puguin conèixer i gaudir d’un dels entorns de més valor natural del país està ubicat en un indret on ja hi havia un refugi que no era guardat, sinó de caràcter lliure i que no tenia serveis
  • #9 ciutadana i muntanyenca
    (14/12/16 22:19)

    Totalment d' acord amb " montagnard". Estem posant els ciments per destrossar la nostra natura amb " domingueros de la muntanya". On s' ha vist refugis com hotels?

    Respondre
  • #8 mediocritat a mansalva
    (14/12/16 20:41)

    Andorra es retro-alimenta de molta mediocritat i autocomplasencia, amigisme, si ets del clan tindras reina encara que siguis un inepte

    Respondre
  • #7 fox
    (14/12/16 16:43)

    No esteu mai contents...Sempre criticant les bones iniciatives. El que si era una desgràcia era l'edifici en runes que hi havia abans! Ara aquest, s'ha aprofitat per fer-hi un refugi sostenible el que vol dir que a més no produirà cap polució. que volem més? I pel que es veu a la foto, no dista gaire dels refugis nous que estan construint als Alps aquests darrers temps... No jutgeu tan depressa!

    Respondre
  • #6 007
    (14/12/16 16:07)

    Andorra, pròxim decorat de James Bond: saltant en paracaïgudes des del the Cloud, carrera d'Aston Martin a Francesc Cairat i reunió de SPECTRE a l'Illa.... vaya tela

    Respondre
  • #5 Desgràcia nostra
    (14/12/16 13:36)

    Qui son els promotors de tots aquests refugis? Govern,? Comuns ?quina manera de desgraciar l'encant natural de les muntanyes,apart de massificarles,no teniu perdó de D'eu.

    Respondre
  • #4 Rupert
    (14/12/16 10:38)

    Penso que és una bona iniciativa! 2 dies de desconecció, fent Skimo, caminant o pescant, semrpe respectant les muntanyes és de lo més beneficios pel cos i la ment. Bona iniciativa!

    Respondre
  • #3 Montagnard
    (14/12/16 09:24)

    C'est loin  de ressembler à un refuge ! C'est construit à l'image du pays: Image de façade pour en mettre "plein la vue". Ceux qui ont pensé ce projet sont des incensés. Le montagnard, le vrai, ne veut pas de ce genre d'édifices en pleine nature. Les "lumières" qui ont pensé ce truc sont-elles déjà allé dans un "vrai" refuge ? Faire un bon feu de cheminée, manger en groupe, partager et passer une bonne nuit de repos dans le calme avant de reprendre la marche le lendemain ? Dans un endroit comme cette "caserne", je ne serai pas surpris de voir des papiers et des canettes de bière éparpillés dans la nature. Ceux qui viendront là seront probablement des touristes du dimanche sans expérience montagnarde. Le même qui vient les "week-end" j'en ai bien peur ! 

    Respondre
  • #2 Suspens a la gestió del Madriu
    (14/12/16 08:02)

    La construcció d'aquest refugi,es un atemptat contra les nostres muntanyes,contra la natura,contra la fauna.Es horrible no diu en res a l'arquitectura de les nostres bordes,estem convertint les muntanyes en parks d'oci.¿No podien fer un refugi tious bosda dsl Madriu?Perque refugis guardats,amb aigua calenta,internet,TV llits,menús etc.una vergonya tot plegat.

    Respondre
  • #1 Horrible
    (14/12/16 08:00)

    Quina cosa més lletja, sembla mentida que no es pugui construir un refugi atractiu i que no destrossi la vista de la muntanya que té darrere. Això sembla un edifici del Pas de la Casa.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts