Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Infraestructures

Govern rep 12.000 firmes per a la rotonda al Punt de Trobada

L’executiu diu que es preveu a les fases pendents de la desviació de Sant Julià
El cap de Govern, Toni Martí, i el ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, van rebre ahir 12.040 signatures que donen suport a la construcció d’una rotonda que faciliti l’accés al Punt de Trobada i la sortida de vehicles en ambdues direccions. Una delegació de quatre treballadors del centre comercial va fer entrega de les firmes favorables a una iniciativa promoguda pels mateixos empleats, que també s’havien queixat de la desaparició de la parada d’autobusos situada davant de l’establiment lauredià.
Els representants dels treballadors van assegurar en un comunicat de premsa que de la trobada amb Martí i Torres va sortir el
  • #13 Indignat
    (13/12/16 17:46)

    El gir a l'esquerra del punt provoca unes cues impresionants fins a la frontera. El govern faria millor de exigir als Sr. Cacchafeiro que acabin les obres del hotel STRAC que porta ni 5, ni 10 pero 18 ANYS en obres , que acabin les obres del Roc de Caldes que va pel mateix camí... I no deixar-se manipular per signatures obtingudes a base de demanar a clients del hiper que no son representatives de la població Andorrana. Quin dia tindrem a Andorra una DEMOCRACIA tipus Suissa on es fiquin les questions conflictives a referendum!

    Respondre
  • #12 Mes mal que Be
    (13/12/16 17:31)

  • #11 andorrana
    (13/12/16 16:39)

    Caldria una mica mes de coherència amb els escrits, els 400 empleats + triplicat per famílies + amics + clients+ andorrans que fan la compra cada mes al Punt de trobada, ja es una bona llista de gent, compta'n amb el suport dels turistes que han signat conscient del que feien, simplement solidaritat , ficant-se amb la pell dels treballadors. Ara, aquí mesclem política, fer mal als empresaris del magatzem... no oblideu que afectats son uns quant , entre ells proveïdors

    Respondre
  • #10 Tongo tambe
    (13/12/16 13:06)

    No dic que no s'hagi de construir una rotonda prop del punt de trobada, però d'aquí a fer-nos creure que 12000 persones ha signat per molt que siguin 400 treballadors! No som rucs senyors! Segur que a tothom que passava per caixa el feien signar! Au va! No fotem!

    Respondre
  • #9 Charo
    (13/12/16 13:00)

    Aquí es veu clarament l'Andorra de classes feudal,gir a l'esquerra al carrer Unió concedit per la "face", però per a una rotonda per a la competència de Vivand....res de res.

    Respondre
  • #8 Si tongo
    (13/12/16 12:54)

    Penso com Tongo. És impossible que en tant poc temps es puguin recollir tal quantitat de signatures. Que ensenyin les llistes de le signatures i veurem de qui son. Per qüestions molt mes importants que aquesta a nivell nacional s'ha tardat molt mes temps. El punt de trobada no és d' interés nacional. És mol mes important evitar els accidents.

    Respondre
  • #7 Natura
    (13/12/16 11:59)

    De la Riverola fins la frontera, tot haurien de ser bordes i camps.

    Respondre
  • #6 Tongo ?
    (13/12/16 10:44)

  • #5 Alfred
    (13/12/16 10:38)

    Sembla que el Martí ja els ha contestat. S'ha saber llegir entrelínees. Els girs els hi han tallat molt ràpid, per "interés general". Ara bé, per fer la rotonda hauran d'esperar anys, fins que és faci el desviament de Sant Julià ?. O sigui, quan entri el proper govern ?. Aquesta és la resposta a les 12.000 signatures i a les 400 families que hi depènen ??.

    Respondre
  • #4 Un électeur
    (13/12/16 09:45)

    Ça sert à quelque chose ces signatures ? Le gouvernement n'écoute personne ! 

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts