Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Cinca interposa una demanda contra el llibre sobre el 'cas Orfund'

Afirma que el que es publica a ‘Diamantes sucios’ és “rotundament fals” i considera que traspassa “límits inacceptables”
El ministre de Finances, Jordi Cinca, ha interposat una demanda per la publicació d’un llibre sobre el cas Orfund perquè considera que traspassa “límits inacceptables”. “Si no s’ha fet ja els meus advocats tenen les instruccions per interposar les demandes pertinents”, va assegurar ahir Cinca en la roda de premsa posterior al consell de ministres, on va afirmar que tot el que s’explica a Diamantes sucios, de l’escriptor Carlos Quílez, és “rotundament fals” i emmarcat en una campa­nya per “desestabilitzar el Govern”. El ministre va assenyalar que el manual, que ha impulsat el mitjà de comunicació espanyol Crónica Global i
  • #8 Llumà
    (12/12/16 17:43)

    Un de més... tants atacs al govern ja ens cansen, els lectors ja no en fem ni cas.

    Respondre
  • #7 Ramon
    (08/12/16 23:10)

    Demandi, ja que no te la opció de tornar al Crèdit.

    Respondre
  • #6 Eduard
    (08/12/16 17:12)

    Els bons andorrans si, pero, la reputació internacional???

    Respondre
  • #5 Antipalmero
    (08/12/16 13:19)

  • #4 Mo
    (08/12/16 13:06)

    Jordi avia''m si es veritat i poses la demanda que sempre ho dius i res de res

    Respondre
  • #3 Joan
    (08/12/16 12:15)

    Molt be Jordi, no afluixis que molts estem al teu costat i  sabem llegir entre línies, el pressupost dels germans en contra-informació, tot andorra  sap que és important,  precisament perquè els ha ha fet a cabassos. Jo demanaria  què depèn de com comencin els altres comentaris, la gent ni se'ls acabi de llegir. Visca Andorra 

    Respondre
  • #2 Gil
    (08/12/16 08:26)

    Tot polític, sigui el que sigui, hauria d'ésser descartat de la vida política a l'acte quan hi ha qualsevol cosa dubtosa. I això, fins no s'aclari. 

    Respondre
  • #1 Bet seller de Nadal
    (08/12/16 08:06)

    On es pot comprar aquest llibre ?. Quan val ?. Carai,tenim a un ministre que li dediquen llibres en exclusiva!!. Quina importància, tú. Ja se li veia, aquest xicot prometia. De ser el fill d'un comerciant immigrant, fixa't fins on ha arrivat: li han dedicat un llibre... i encara no està prou content!!. De desagraïts el món n'està plé.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts