Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Consell general

Cierco va demanar a Martí que intercedís per no haver de declarar

El cap de Govern li va contestar que no era competència seva perquè la convocatòria l’havia decidit la batlle
Toni Martí va rebre al seu despatx de l’edifici administratiu a final de juliol Higini Cierco. L’exmàxim accionista de BPA, que havia sol·licitat parlar amb ell, li va demanar que intercedís davant el fiscal i la batlle perquè no fos citat a declarar tal com estava previst. Higini Cierco i el seu germà Ramon estaven cridats per la batlle Mingorance el 27 i 28 de juliol d’enguany en qualitat d’inculpats dins el sumari per un delicte major de blanqueig de diners comès amb habitualitat en el marc d’un establiment bancari (conegut com causa general contra BPA). Martí li va respondre,
  • #12 Teniuraó
    (28/11/16 23:39)

    Una familia com els Cierco que donava fein a 280 persones i invertia els beneficis en creixer volia acabar en tragedia. Al menys ells han invertit a Andorra a veure que heu fet molts del comentaristes que aqui escriviu... quina vergonya! El que es tenia de fer era defensar la bpa! 

    Respondre
  • #11 Pepi
    (28/11/16 18:57)

  • #10 Cessió
    (28/11/16 16:02)

    Les pressions no van impedir que anessin a declarar, però van fer el seu efecte, amb les preguntes... no n'hi van haver. Va servir només per que l'Higini portés a terme les seves amenaces, però del tema que tocava ni es va parlar. Que no ho veu ningú això?

    Respondre
  • #9 per flipar
    (28/11/16 15:31)

    Aquesta gent es pensen que estan per sobre de la llei o què? Demanar que s'intercedeixi per ells, demanar negociar l'aplicació de la llei... Jo flipo. I flipo mès encara de veure que la Justicia no fa res per parar-los els peus.

    Respondre
  • #8 La fugida
    (28/11/16 15:27)

    Justicia va dir..
    Pel que sembla, el govern no tenia cap altra solució que una fugida endevant. Era tard per pactar amb els Cierco. El mal estava fet. Haber intentat defensar BPA,pel que anem veient, significava trenquar compromisos secrets i confidencials adquirits. ...Però, als ideòlegs de l'espoli els va fallar dos dades vitals: 1. S'havia signat que el 31-12-16 s'acabava tenir diner negre al país, fet que debilitava tota la banca. 2. El potencial de l'entorn Cierco. No van acceptar l'espoli. Per tant, l'ùnica sortida que els va quedar és esperar un miracle... i, pel que es veu, no tenim la sort de Lourdes. Pinten bastos per a tots.

    Respondre
  • #7 Justicia
    (28/11/16 13:10)

    Tal i com diu avui el Sr. Cornella, "Aixó no acaba aqui. Acabara a Estrasburg" La "alta" politica hagués pogut resoldre aquesta encallada solució pero el Govern dels millors nomès ha mirat els seus interessos i no els dAndorra i el dels sues ciutadans ...ara, parlar , com nens de colegi , de les converses privades , es ,com minim, ridicul...¡¡¡

    Respondre
  • #6 Marc
    (28/11/16 10:27)

    Vale ja, massa contemplacions, justicia.    Ens hen oblidem que l'origen de tot es un rosari de marranades internacionals amb el paraigues del pais, espero que hi hagi justicia amb la proporció amb el mal que ens han fet a tots.

    Respondre
  • #5 Marta
    (28/11/16 10:13)

    Potser el problema és aquest: que el cap de govern no va voler ni intercedir ni cedir. Per aixo desde el estiu hi ha hagut tanta guerra bruta desde mitjans digitals.

    Respondre
  • #4 Allioli
    (28/11/16 08:19)

    Us repetiu com l'allioli. No teniu cap novetat ?

    Respondre
  • #3 Jordi
    (28/11/16 08:11)

    El que fa aquesta familia no té nom. Algú els hi hauria de dir que Andorra no és seva.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts