Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Gregori Gutiérrez

“El salari dels funcionaris ha anat baixant i fa molts anys que és així”

Els representants dels funcionaris esperen l’esbós de la reforma de la Funció Pública per a principi del 2017 amb una base comuna per a tots i especificitats per a cada cos, per reclamar el que no inclogui, segons explica el portaveu a COPE Andorra-AD Ràdio.

Els funcionaris continuen sense ministre, com ho viuen?
És una qüestió de temps perquè busquin algun ministre per liderar la reforma de la Llei de la Funció Publica que es va iniciar amb l’antic ministre i hi ha un equip que hi està treballant i crec que la maquinària no s’ha parat. No és perquè hagi dimitit
  • #12 I sense comptar el Saas
    (29/11/16 08:14)

    I això que no es compta el Saas, que tot i no seguir el règim també està a càrrec de Govern i ens costa una veritable fortuna cada any, allà a part d'algunes infermeres tothom va a l'ample.

    Respondre
  • #11 no
    (27/11/16 17:21)

    sou una banda d'amargats! visca els funcionaris!

    Respondre
  • #10 MARKLIN2
    (27/11/16 16:25)

    8000 funcionaris? tope de pensions ya y si cal el model frances aixi els ciutadans de primera categoria seguiran sent unics.

    Respondre
  • #9 soc tonto
    (27/11/16 16:11)

    Sr.Gregori, vau ser del PS, vau estar a DA, ara esteu amb el vostre partit, que sou vos per vos i nomes per vos , el vostre discurs no em passa coll avall. No teniu raó, no mireu pel col•lectiu de l'ensenyament, davant de tots teniu un discurs i darrera teniu un completament diferent. Cal tenir memòria històrica i acordar-se del que heu dit anteriorment. Els funcionaris estan/em massa protegits i amb massa privilegis. Siguem mes coherents. Encara semblo mes tonto

    Respondre
  • #8 Metàstasi d'Estat
    (27/11/16 13:09)

    El funcionariat és el càncer del país i alhora la necessària maquinària de vot per perpetuar l'oligarquia andorrana, només una guerra o la intervenció de la UE arreglarà semejant burocratització de l'estat a costa del contribuent.

    Respondre
  • #7 Alex
    (27/11/16 12:33)

    Son el 7% de la població i amb familia directa als voltans del 25% del pais i si recordem que tots son Andorrans una part molt important del cens de votants.   Cap partit vol perdre i això es impossible de cambiar-ho. Segurament es l'únic pais del mon que quan es diu la paraula empresa s'ha d'especificar que es privada, a tot el mon es sobreenten que es normal, privada. S'auria de rustir un partit, guanyan diguent mentides, per arreglar-ho.

    Respondre
  • #6 Leo
    (27/11/16 11:53)

  • #5 Andorralandia
    (27/11/16 11:41)

    Cal el doble de Funcionaris i que cobrin el triple de sou. Aviam si "peta" tot ja d'una vegada,és l'única manera de començar de nou.

    Respondre
  • #4 jordi
    (27/11/16 11:18)

    Segons les dades de la CASS, els funcionaris són el segon collectiu que més cobra +2400 euros/mes... només superat per la banca... No fotem! Això sense tenir en compte que tenim més de 4500 funcionaris....

    Respondre
  • #3 Toni