Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
afers exteriors

El Govern es queixa a Espanya pels acords del Parlament català

L’executiu lliura una nota verbal a l’homòleg de Madrid lamentant el contingut de les resolucions
El Govern va adreçar-se ahir a l’executiu espanyol mitjançant una nota verbal per expressar-li el malestar que ha provocat el contingut de les dues resolucions aprovades pel Parlament català a mitjan octubre. Els acords instaven a prohibir l’entrega de guardons i distincions esportives i culturals a persones amb domicili en paradisos fiscals –entre els quals esmentava Andorra–, i a exigir als licitadors i adjudicataris de contractes públics que compleixin la legislació tributària i no facin operacions financeres en estats considerats paradisos fiscals, entre els quals novament es va incloure el Principat. “El Govern d’Andorra ha lamentat el contingut de les
  • #14 Andorra el Paradís de les Guineus
    (25/11/16 12:29)

    es igual mirar amunt o abaix, ja fa temps que en aquest país hem perdut el nord, aviat ni les rates ens voldran massa aprop, això s'ensorra.

    Respondre
  • #13 carles
    (25/11/16 11:50)

    Molts parleu de França com si fos un gran exemple, però pot ser hauríeu de mirar més lo que succeeix en aquell país.......penso que ni de un costat ni de l'altre, hem de ser nosaltres i s'acabo........ara, això si, ja cal que es faci feina si no la portem clara.....

    Respondre
  • #12 Superbia
    (25/11/16 11:43)

    Superbia..superbia i mal iogurt d' alguns pocs, sort que son quatre com a tot arreu

    Respondre
  • #11 Catalanuflo
    (25/11/16 10:48)

    Es que amb qui hem de parlar i negociar asumptes bilaterals es amb Espanya, no pas amb Catalunya. Catalunya no es res mes que una regio d'Espanya, que a sobre ara está mig governada per uns Flower Powers anti-sistema envejossos. Si fos per Catalunya, Andorra ja ni existiria.

    Respondre
  • #10 Tramvia Blau
    (25/11/16 10:38)

    carmen sanchez va dir..
    I què espereu els andorrans d ´un pais tan conflictiu i problemàtic con Espanya.Aneu cap a França per a tot i no a Barcelona quand la CASS us envía o a Salou per vacances

    Respondre
  • #9 Toni
    (25/11/16 10:08)

    Sembla que hi hagi una mica de catalanofòbia a casa nostra. Ja ho diuen quan més cosins més endins.

    Respondre
  • #8 carmen sanchez
    (25/11/16 10:05)

  • #7 El timbalero del bruc
    (25/11/16 10:05)

    Del pirineu, es pot dir mes alt pero no mes clar.algu l interesa aquesta picabaralla que no existeix, no conec a cap catala que tingui rabia a Andorra

    Respondre
  • #6 Del Pirineu
    (25/11/16 09:49)

    Queixar-se a Madrid? Aixó demostra el trist govern que tenim,com alumnes de primària.Jo tinc molts amics catalans,m'han educat a Catalunya,he utilitzat la seva sanitat,i perqué no dir-ho? em sento com a casa meva,i a tots els desitjo que ben aviat puguin ser una nació.

    Respondre
  • #5 Que habrem trepitjat ?
    (25/11/16 09:41)

    Anar fent "amics". Ha quedat ben clar qui mana a Andorra. Enviar una nota verbal via Madrid era la millor manera possible per molestar a la gent catalanista. Hom sap que, amb independència de aquells retocs cupaires aprovats pel Parlament, la població catalanista té molts lligams comercials i sentimentals amb Andorra. Esperem que aquesta queixa no els trenqui greument, no oblidem que són el nostre principal client. És molt lamentable el que darrerament està passant..... Qué hem fet per anar deixant en tan poc temps tants "amics" arreu del món ?. Americans, veneçolans, argentins, panamenys, mexicans, gibraltarenys, anglesos, suissos, catalans,... On ha quedat la nostra neutralitat ?. A La Moncloa ?.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts