Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
economia

La llei de fertilitat està en mans d'un professor d'universitat dels jesuïtes

Salut ha contractat Federico de Montalvo perquè redacti la llei sobre reproducció assistida
El ministeri de Salut ha contractat Federico de Montalvo, professor de la Universitat Pontifícia de Comillas, per redactar la llei que ha de regular la reproducció assistida a Andorra. De Montalvo és un seglar, però està molt vinculat a l’Església catòlica i es va fer famós en denunciar que amb el testament vital (un document pel qual una persona decideix prèviament com ha de ser tractada en la part final de la seva vida) es pot estar obrint a Espanya la pràctica de l’eutanàsia “per la porta del darrere”. Montalvo va ser un dels portaveus de l’oposició més conservadora en
  • #14 Peter Hans Kolvenbach
    (21/11/16 16:15)

    Andorra está venuda económica i ideológicament,ja no es queda ni el tabac,amb aixó está tot dit.

    Respondre
  • #13 Compañía de Jesús
    (21/11/16 15:19)

    Durant milers d'anys ha estat ben clar que l'avortament era assassinat, ara la ciència, la nova religió que ens han imposat, pretén canviar el nostre paradigma sobre la vida i la mort, probablement aquesta sigui l'última generació d'humanoides amb criteri sobre el bé i el mal.

    Respondre
  • #12 Pep
    (21/11/16 13:24)

    És una broma el titular? Un jesuïta redactant la llei de fertilitat? Això és missogínia i maltractament a les dones.

    Respondre
  • #11 Weishaupt
    (21/11/16 13:03)

    No entenc tant enrenou, quan els jesuïtes són els que dominen l'economia mundial des de fa més de 400 anys i actualment controlen els estats .

    Respondre
  • #10 Repetint els errors de sempre
    (21/11/16 12:43)

    L' error pitjor d l' actual i tambè dels anteriors governs, ha estat dexar la cartera d salut com la germaneya pobra, es mes imporyant economia i turisme  per exemple, i així ens va amb tanta ceguesa, una de les carteres mes importants i amb una major incidéncia i repercusió en la vida del pais ja ha canviat 3 cops de titular i cap es encertat, els dos ultims seguint l' estela de la primera, que es un absolut desastre. I davant tanta disbauxa, la sortida que se'ls acut es: embolica que fa fort: la genialitat d' anar fent venir a depredadors de fora, llaminers de diners...el desastre multiplicat a l' enèsima potencia. N' aprendrem alguna vegada?

    Respondre
  • #9 Ernest
    (21/11/16 12:07)

    Quin error va dir..
    Igual la gent es pensa que ha votat una dreta moderada o un centre-dreta... Marededéu, un jesuita legislant en salut! Anem apanyats!

    Respondre
  • #8 Quin error
    (21/11/16 10:19)

    Com poden tenir a un cristia de la linia dura en un ministeri com salut? Valga'm deu. Jejjee

    Respondre
  • #7 Manel
    (21/11/16 10:18)

    Porque tenir 28 consellers si al final acabem contractant un espanyol (d'on si no!) Per imposar-nos les debes lleis? No anem pas bé!

    Respondre
  • #6 Minerval
    (21/11/16 10:06)

    Els jesuïtes ja no són de l'Opus Dei, pertanyen ideològicament a les lógias maçòniques, aquestes últimes estan a favor de la reproducció assistida.

    Respondre
  • #5 vacas locas
    (21/11/16 10:01)

Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts