Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
canvis al govern

Martí busca un ministre de l'òrbita liberal

Es va reunir divendres passat amb Càndid i Carles Naudi per copsar la predisposició del conseller
Toni Martí pretén que la cartera que ha quedat vacant al Govern després de la dimissió de Jordi Alcobé l’ocupi un polític de l’òrbita liberal i a tal efecte a començat a sondejar-ne la viabilitat. El cap de Govern amb els seus més estrets col·laboradors ha elaborat una llista de possibles candidats a incorporar-se a l’executiu i ha posat com a única condició que sigui un liberal de la nova fornada, mai un dels històrics que hagi tingut responsabilitats executives o que hagi format part del Consell en legislatures passades. El primer pas en aquesta direcció el va començar a
  • #14 andorrà
    (18/11/16 19:42)

    Jo i molts familiars votem liberals, ara bé, com un sol liberal agafi la cadira de ministre s'acabat el vot a liberals, i em demostraran que el que mana aquest govern és el gran estratega del que parlen de vegades i els liberals uns poca vergonyes i sobretot venuts. Si no troben ministre per reformar la funció pública que es fotin.

    Respondre
  • #13 MARKLIN2
    (18/11/16 15:16)

    Pufff y la mina de LLORDS tancada.

    Respondre
  • #12 jordi
    (18/11/16 13:51)

    Us imagineu, que el Sr Rajoy, parli amb el pare del Sr Iceta (PSC) per veure si el seu fill pot ser ministre ? Això és Andorra! jajajaja

    Respondre
  • #11 Embolica....
    (18/11/16 12:51)

    Vaya Crack el Cap de Govern!!!!

    Respondre
  • #10 toni
    (18/11/16 10:07)

    Aquest no es cosi del que ha posat una demanda contra un Ministre? No seria una maniobra per trobar un interlocutor en aquest tema i de pas calmar a l'oposició? Son maniobres d'un tacticisme que encaixarien en el perfil dels personatge afectats. Qualsevol cosa venint d'aquests, però denoten el poc que els interessa el pais i si els seus carrecs i cadires.

    Respondre
  • #9 lamentable
    (18/11/16 09:30)

    Señor Carles Naudi espero que no ens decepcioni... qui no vegi que això és una altra estratègia del senyor Toni Marti.. ara tots diran: que bo ell i quins venuts els liberals.. no ens faci passar vergonya sr Naudi!

    Respondre
  • #8 L'opció ideal
    (18/11/16 08:54)

    El Pintat seria la millor opció. És un politic antic mesclat a dins dels nous liberals. El seu nombrament el posaria al seu lloc natural. I tots contents.

    Respondre
  • #7 Lliberals power
    (18/11/16 08:53)

    El Carles Naudi que jo sapigue sempre ha estat independent i mai lluberal!! Fins i tot estava afiliat a DA si mal no recordo

    Respondre
  • #6 Pere
    (18/11/16 08:48)

    Això em sona a globo sonda o a intentar enfrontar els liberals. Que algú de l'òrbita liberal se'n vagi al Govern amb el Toni Marti, en aquest moment noi m'ho crec ni fart de vi. Lo de l'Enric Pujal podría tenir camí. Em van estranyar les declaracions de fa uns dies del seu pare, Enric Pujal Areny, defensant el Govern i DA. No ho vaig entendre. Ara segons com vagin les coses tindré l'explicaió. Aleshores les seves declaracions no haurien sigut massa desinteressades.

    Respondre
  • #5 Pujal, "nou" liberal ?
    (18/11/16 08:41)

    El Pujal no és un "nou" liberal. Al seu dia va ser l'encarregat de deixar el partit ben quietet i que no fes soroll. No teniu memoria ?. Després de les seves recients mogudes de cua devant del micro, més aviat sembla un DA de pota negra... com la seva homòloga i equilibrista Marsol.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts