Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
consell de ministres

El Govern defensa que el text sobre Gibraltar era “neutre”

Jordi Cinca argumenta que “ningú estava prenent part per ningú”
El ministre portaveu, Jordi Cinca, va manifestar ahir que el que Andorra va subscriure a la Cimera iberoamericana celebrada a Cartagena d’Índies amb referència a Gibraltar va ser un comunicat que remet “a allò que vénen dient les Nacions Unides amb relació a aquesta qüestió des de fa molts anys”, i que “ningú estava prenent part per ningú ni s’estava pronunciant sobre quina ha de ser la solució”. El portaveu de l’executiu, en la roda de premsa posterior al consell de ministres, va llegir íntegrament el text per asseverar que quan es fa referència al posicionament espanyol –que davant l’assemblea
  • #9 Cateto
    (11/11/16 07:15)

    Conexeu gibraltar???sabeu el que es mou allà?...jo siii les colonies ja son passat i la droga i privilegis demaneu-li amb treballador de gb el que diu no una rata amagada amb cales,està clar  Que per un sou es l' hostia allò..no es pot comparar  amb Andorra..andorra son  un pais,i vigilem amb el veí no lo emprenys gaire

    Respondre
  • #8 molt bé el comentari nº 6
    (10/11/16 22:46)

    Lo bueno si breve, dos veces bueno. Molt bon comentari Josep!!

    Respondre
  • #7 Andosino
    (10/11/16 21:46)

    Ya queda menos.... Andorra is not catalonia

    Respondre
  • #6 Josep
    (10/11/16 20:38)

    La neutralitat és la qualitat o actitud de no participar en cap de les opcions en conflicte, la qual cosa també implica no escollir durant el conflicte.

    Respondre
  • #5 And
    (10/11/16 18:10)

    Andorra hauria de quedar al marge dels desitjos de Reconquista dels Espanyols.No accepten el dret a decidir dels Catalans i volen decidir el futur que els Gibraltarenys ja han decidit: NO a España. Patétic.

    Respondre
  • #4 carmen sanchez
    (10/11/16 17:36)

    con el derecho a pensar diferente, creo que España es nuestro primer cliente y proveedor y hay que apoyarlos cuando lo pidan, igualmente la invitación al Rey de España es una cuestión de diplomacia cin nuestro cliente principal, es un jefe de estado, quien le llama despectivamente, "una borbó" se significa por si solo y se situa rapidamente dentro del espectro politico

    Respondre
  • #3 Gibraltarenc
    (10/11/16 13:56)

    NO ES un text 'neutre' en absolut ! Reflecta al 100% la posició espanyola d'excloure el poble de Gibraltar de les negociacions . Es demana clarament que nomes el Reine Unit i Espanya puguin negociar , en contradiccio total amb el posicionament britanic que vol que hi participin els gibraltarencs !!

    Respondre
  • #2 ferran
    (10/11/16 12:45)

    Gibraltar?..Conferències Iberoamericanes?..Convidar un borbó?..Però que us heu begut l'enteniment?..No veieu que convidar un borbó solapa el bisbe d'Urgell fent més fàcil que un dia el Vaticà decideixi la seva abdicació de les seves obligacions com copríncep?..No veieu que la neutralitat és la nostra principal eina de sobirania?..No veieu que us volen cruspir amb patates fregides?

    Respondre
  • #1 Justificar salari.
    (10/11/16 11:05)

    Una setmana de vacances pagades en un entorn tropical. Unes quantes ampolles de chateau petrus per presumir de paladar educat i perque paga la padrina. I firmen sense llegir el primer paper que els i presenten per fer veure que anaven per negocis.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts