Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
CRISI POLÍTICA

La 'crisi BPA' s'emporta Alcobé

El ministre afirma que deixa el càrrec per “no desgastar el Govern ni el projecte de DA” i carrega contra “els que van posar en risc la plaça financera”
El cas BPA i les derivades que ha tingut s’ha cobrat una nova víctima en el si de Demòcrates per Andorra (DA). El ministre d’Administració Pública, Transports i Telecomunicacions, Jordi Alcobé, va anunciar ahir la seva dimissió “irrevocable” en una roda de premsa al costat del cap de Govern, Toni Mart. Alcobé va assegurar que havia pres aquesta determinació per no contribuir a “desgastar i sotmetre a més pressió el Govern”. Va indicar que “no vull que s’utilitzi la meva persona per desgastar el projecte de DA i del Govern” i va assegurar que és conscient que arran “del debat”
  • #13 Veïns del Patapou
    (06/11/16 19:40)

    El senyor Alcobé hagués hagut de plegar quan va passar tot el del Patapou. Encara el recordem amb la seva posada en escena altiva i desafiant vers tots els habitants d'Andorra la Vella a la famosa reunió de poble que va ser un fiasco absolut pels seus interessos. Intransigent i resaviat. No el trobarem a faltar. 

    Respondre
  • #12 batdefu
    (06/11/16 17:25)

    Tito va dir..
    Persones que creen negoci i donen llocs de treball sòn xacra?, doncs no se que en pensaras de tots els que mangonegen actualment aquest "peis".

    Respondre
  • #11 estevet
    (06/11/16 15:17)

    Independentment del nom de l'empresa de qui va cobrar durant any i mig, el problema és que el Sr. Alcobé va infringir una llei. Punt. El seu argument de desgast de l'actual Govern no s'aguanta enlloc ja que deixa pensar que ha dimitit per raons de partit i no per motius legals. És cert que Andorra mai havia vist dues dimissions de polítics. Properes etapes: jutjar-los i... condemnar-los!

    Respondre
  • #10 Fiscalia?
    (06/11/16 15:11)

    Jordi Garcia va dir..
    Encara no t'has adonat? Amb aquest país no em tingut mai fiscalia, estan de vacances eternes.

    Respondre
  • #9 El gran Carlemany mon pare
    (06/11/16 12:42)

    Tot aquell que viu i s'alimenta dels impostos que paga el poble, hauria de desaparèixer. Sense "xupasangs" viuríem millor.

    Respondre
  • #8 Sense vergonya
    (06/11/16 12:41)

    Incomplir una llei és fer una ilegalitat, parleu clar! I encara queda molt a saber. Que respongui les preguntes de Liberals al Cobsell General.

    Respondre
  • #7 Albert
    (06/11/16 11:06)

    El senyor Marti es batlle, es capaç de dir que no es ilegal saltar-se la llei. Felicitats que fort

    Respondre
  • #6 Periodisme ??
    (06/11/16 10:59)

    «Periodisme és publicar el que algú no vol que publiquis. Tota la resta són relacions públiques». Així va definir aquest ofici George Orwell.

    Respondre
  • #5 Tito
    (06/11/16 10:27)

    Els Cierco han sigut i son una xacra per  Andorra.

    Respondre
  • #4 Jordi Garcia
    (06/11/16 10:00)

    Ara s'hauria de veure si hi ha responsabilitat penal. On està la fiscalia quan se la necessita?

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts