x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Joan Martínez Benazet

“No hi ha cap argument per no vacunar-se. Vull desfer el mite que això és un experiment”

Actualitzada 22/10/2021 a les 06:15
“No hi ha cap argument per no vacunar-se. Vull desfer el mite que això és un experiment”

Joan Martínez Benazet, Ministre de Salut

El mite el seguiran creient uns quants i cap dada els convencerà
  • #17 Jose serrano
    (27/10/21 00:08)

    1 sol mort per culpa de la vacuna j'a es un mort de massa i ja es un motiu per retirar-la del mercat!

    Respondre
  • #16 Judith
    (22/10/21 15:56)

    Em fa un paper per escrit sr benazet on es compromet a ferse càrrec econòmicament de la seva butxaca davant qualsevol efecte advers a curt, mitjà o llarg termini als que ens vacunem?? Perquè javors em vacuno ja mateix... Tot lo demés q diu es parlar per no estar callat y un brindis al sol.

    Respondre
  • #15 Perjohan
    (22/10/21 15:13)

    Incoherencia va dir..
    Si no tingués riscos les farmacèutiques i els governs assumirien els costos legals dels possibles efectes adversos a CURT, MIG i LLARG termini. 

    Hi ha gent que l'ha palmat per la vacuna i al posar una denuncia el jutge ho ha desestimat dient que “era experimental i per tant ja sabien a lo que s'exposaven”. 

    Si creus que el vaccí es bò t'el poses i tu ja estàs segur. No entenc tanta manía als no vacunats: qui us ha de protegir es la vacuna, no els no-vacunats. 
    En teoría som quatre gats i si agafem el covid no us el podem passar, oi?

    Respondre
  • #14 1984
    (22/10/21 13:53)

    Kiko va dir..
    Ja cansa tant covidia hipocondríac...!!!

    Respondre
  • #13 Marta
    (22/10/21 11:41)

    Es un "mite" que les farmacèutiques estan guanyant milions i milions de euros/dolars i que no es fan en absolut responsables de les conseqüències d'aquesta inoculació? M'explica com un Estat es fa "responsable" del que pugui passar en aquestes condicions imposant aquestes inoculacions?

    Respondre
  • #12 andorra
    (22/10/21 11:39)

    I am really full about this subjet va dir..
    això passarà a la història per crims contra la humanitat, desitjo ho podeu arribar a veure

    Respondre
  • #11 Kiko
    (22/10/21 11:36)

    Ja cansa tant negacionista rebel !

    Respondre
  • #10 I am really full about this subjet
    (22/10/21 11:31)

    Doncs la tercera te la poses tu ja cansa molt el tema, poder si que al final sortirem amb 3 ulls i 4 cames

    Respondre
  • #9 pepe
    (22/10/21 11:07)

    pues no es eso lo q dicen los médicos no estatales. Pero hace tiempo q deje de tragarme lo q dicen los representantes de cualquier estado vasallo del nuevo orden global y sus medios de propaganda. Señor ministro, lo q usted dice es mentira y cualquier persona q no este imbuida de la propaganda, sabe pq lo es. En todo caso, le daré una razón, pq no me da la gana, pq no creo q ese liquido proteja de nada y pq no me fio un pelo con tanta insistencia después de prohibir preguntarle a alguien si tiene SIDA. Preguntar a alguien si esta o no inyectado con ese experimento clínico, es algo ilegal y q no prescribe, por lo q cuando el péndulo de la historia cambien de nuevo, se les podrá juzgar por delitos contra la humanidad según el código de nuremberg de 1947. A colin powell no le ha servido de mucho o al piloto americano ese de southern west, creo, q se murió mientras trabajaba. En resumen, q no me lo trago.

    Respondre
  • #8 Incoherencia
    (22/10/21 10:04)

    El dia que les farmaceutiques assumeixin la responsabilitat dels danys i perjudicis que poden ocasionar les seves vacunes, descarregant als estats d'aquesta responsabilitat, aquell dia em plantejarè vacunar-me.

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts