x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Antònia Escoda

Sense que es faci la despenalització de l'avortament no hi haurà tranquil·litat per a les dones

Actualitzada 11/12/2019 a les 06:32
Sense que es faci la despenalització de l’avortament no hi haurà tranquil·litat per a les dones

Antònia Escoda, Presidenta d’Acció Feminista

No se li poden retreure les paraules, però tothom sap que la demanda necessita temps
Etiquetes
  • #7 Dona
    (11/12/19 17:42)

    drets va dir..
    Jo sóc dona i no em sento, ni de lluny, representada per aquest col·lectiu extrem.

    Respondre
  • #6 Som l'únic animal que mata a les seves cries
    (11/12/19 16:05)

    I per què no les ajudeu a parir, a ser mares ...? L'avortament és en si mateix contranatura, que una mare decideixi enverinar a si mateixa i al seu fetus amb l'objectiu de matar-no és normal, és absolutament patològic.

    Respondre
  • #5 R.
    (11/12/19 14:41)

    Por ser que aquestes dones que volen abortar, no els hi han explicat mai que vol dir aixo.
    Abortar es igual a assesinar.

    Respondre
  • #4 marta
    (11/12/19 11:27)

    drets va dir..
    Doncs que demanin drets NO vol dir que ens representin per res. No per demanar suposats drets que moltes pensem que no toquen a Andorra i mes amb les mesures que ja esta aprovant Govern, representi a ningu.
    Jo si dema demano el dret a conduir a 200km/h per les carreteres, voldra dir que de facte represento a tots els conductors? Doncs NO. Pareu de manipular.

    Respondre
  • #3 drets
    (11/12/19 10:19)

    Si ets dóna sí que et representa, i si ets home també, es demanen drets.

    Respondre
  • #2 Oriol
    (11/12/19 08:20)

    Personalment, el que digui aquesta feminista em porta sense cura, per cert, a qui representa i qui la finança?

    Respondre
  • #1 Helena
    (11/12/19 07:57)

    Que no parlis en nom de les dones, no ens representes en absolut

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts