x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
judit Salazar

[Al cap de Govern] Vostè és un home i no sabrà mai què és estar embarassada. Li disculpo la ignorància”

  • #9 Simpatitzant de la CNT
    (08/11/19 17:40)

    Mai votaré a la Judit extremista va dir..
    Però si li ha fet un ZASCA!! amb educació. La Judith tampoc ha dit cap mentida. Un home mai sabrà que implica estar embarassada.

    Respondre
  • #8 Per alguns tot es crispador diguis el que diguis
    (08/11/19 17:22)

    Mai votaré a la Judit extremista va dir..
    Algunes estan en el pais de la de la SISI emperatriz, no volen cap mica de crispació perque viuen en un conte de fades

    Respondre
  • #7 LOS PERROS LADRAN LUEGO CABALGAMOS
    (08/11/19 17:18)

    Al nostre pais es necessari mes que mai obrir el debat i no tancar-se dintre la closca com pretenen alguns que comenten per aqui

    Respondre
  • #6 Mai votaré a la Judit extremista
    (08/11/19 16:20)

    Ho tinc clar, la Judit no em representa com a dona. Mai la votaré amb aquest discurs crispador.

    Respondre
  • #5 Progres
    (08/11/19 10:43)

    Adoro a la dona femenina, però rebuig la dictadura feminista, que pel que es veu, ja està instal·lada en la nostra políítica.

    Respondre
  • #4 Clar i catala
    (08/11/19 10:31)

    Bravo judit has donat en el clau, si algo falta en aqst govern taronja es EMPTIA. Doncs si senyors, els homes no sabreu q.es estar embarassada per una questio biologica, no treieu les coses fora d contexte. Gracies homes

    Respondre
  • #3 Feminazis
    (08/11/19 10:09)

    Quina supremacista feminista la Judit Salazar!! Em sembla que vas una mica de sobrada nena. Podríem dir que “tu ets una dona, i no sabràs mai que és ser un home i tenir el poder sobre les dones en aquest estat hetero patriarcal en que gaudim de privilegis i, en el que dominem a la dona com volem” (Sarcasme mode) No sé amb quina mena d'homes has tractat al llarg de la teva vida però, estic segur que el 90% dels homes som de la manera que tu penses i ens veus. Hem d'agrair que totes les dones no som com tu, per què si ho fossin, s'extingeix la humanitat. Salutacions a totes les dones, mares, germanes, esposes, filles...

    Respondre
  • #2 Toni
    (08/11/19 09:18)

    Concepció va dir..
    És les intervencions Twitter al Consell General per generar Tweets de 140 caràcters a l'estil de tots els partits d'Espanya o del Trump. Ara pot fer gràcia al principi però l'abus que en fan ja comença a ser molt suat i cansino.

    Respondre
  • #1 Concepció
    (08/11/19 08:18)

    Judit, podria ser que no tinguis mala fè; dir aixó no és gaire constructiu ja que és d'una prepotència gran. Aquesta és la manera de arribar a millorar la societat andorrana. ? Em dol profundament aquesta poca visió social en les files del PS. Rectifiqueu siusplau....

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts