Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Marc Aleix

Els funcionaris diuen que tenen drets adquirits. La resta tenim obligacions adquirides”

  • #9 Sara
    (21/12/16 18:38)

    Quan un treballa per un particular els temes son entre ells però quan un treballa per l administració es un tema de tots, agradi o no. Alguna desventatja heu de tindre. També pot ser que alguns drets adquirits siguin insostenibles i s haurien de poguer canviar com tot en la vida. 

    Respondre
  • #8 funcionari feliç
    (21/12/16 18:15)

    Doncs jo sr. Aleix, amb la paga doble que em caurà properament, em penso fotre una ampolla de xampany a la seva salut i la de tots, que com vostè, son uns amargats que només pensen en criticar i fer mal al col·lectiu de funcionaris...apa! salut!

    Respondre
  • #7 funcionari!
    (21/12/16 17:32)

    A sobre avui tenen festa, quan el resto de mortals em de treballar, i aquest mes tots tots els funcionaris cobraran paga doble, i horaris intensius. Despres encara em se sentir funcionaris queixant-se de les seves condicions. Ara diran.... si pero com a funcionari cobro menys cada mes que a la privada!!! Mentida! el 80% dels treballadors del sector privat cobra molt menys que un funcionari mig, i ni paneres, ni pagues dobles, ni intensius, ni festius extraordinaris!! Almenys podrien reconeixer que son una clase privilegiada!

    Respondre
  • #6 Salvado
    (21/12/16 15:05)

    Tipica sortida de mare d,algu que no pot aportar res.ja sigui per ignorancia o simplement perquè el manifestant no reuneix les condicions per fer-ho. I per cert.... Membre de la casta I pota negra d, aquest peis nostre....ah perdó volia dir seu

    Respondre
  • #5 Tarter
    (21/12/16 13:11)

    El sr.Aleix és un amargat que es queixa sempre,sempre,sempre. Com te els seus treballadors sr. Aleix?. Tenen algun dret ells a la seva empresa? No es queixi tant i porti solucions factibles!

    Respondre
  • #4 Funcionaris CASS
    (21/12/16 10:04)

    Drets adquirits? només teniu que repasar la premsa per veure els avantatges dels treballadors de la CASS,adquirits i refermats per una sentència judicial.Increible però cert

    Respondre
  • #3 Jorgi
    (21/12/16 09:50)

    Clar i català. Molt bé!!!

    Respondre
  • #2 Sindicalistes ???
    (21/12/16 09:17)

    Si creem un sindicat amb un cap com el dels funcionaris arreglats estem. Els funcionaris viuen en una realitat paral·lela, amb sous alts i segurs. Molts pensant que el Govern és autosuficient, creient que amb el que ingressa a Tràmits podria viure.

    Respondre
  • #1 Miquel Ángel
    (21/12/16 07:48)

    Tothom te drets i deures. Públics i privats. Si en comptes de criticar un col•lectiu es dediquessin desde la pime, cea i Cambra a treballar per solucionar els problemes, la crisis que afecta a tothom potser no seria tan problemàtica. I no oblidem que fa uns anys els que ara ploren i critiquen reien dels que entraven a treballar a les administrscions. Voleu solucions? Tre ba lleu!!! I si no "teniu" drets, organitzeu-vos i creeu un sindicat.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts