Pere Augé

“Volíem vincular els valors d'empresa, de país i nadalencs”

Un aparador espectacular. L’agència immobiliària i de consultoria va obtenir dimecres passat el premi al millor aparador de Nadal, en la 22a edició del concurs que organitza la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis

“Volíem vincular els valors d'empresa, de país i nadalencs”

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Com va sorgir la idea de participar en el concurs?

Vam obrir aquestes noves oficines el mes d’agost, i tot just inaugurat el local, ens va arribar la proposta de la Cambra. I vam dir: “Per què no?” Era el primer cop que teníem la possibilitat de transmetre la nostra imatge directament al carrer –perquè fins aleshores havíem estat en un entresol–, participar de l’esperit nadalenc i contribuir a l’embelliment del barri.

D’entrada, la idea d’un aparador de Nadal es relaciona més amb el comerç que amb el sector immobiliari...

És cert que donem un tipus de servei que sovint es considera poc accessible o distant, i per això volíem apropar-nos més a la població, que la gent ens conegués i no tingués por d’entrar i venir a veure’ns.

Ho han aconseguit?

Sí, hem rebut visites de moltes famílies que s’han volgut fer fotos amb el muntatge, els ha cridat molt l’atenció. En aquest sentit, hem complert totalment amb l’objectiu que ens havíem fixat.

I, a més, han resultat guanyadors. S’ho esperaven?

Ens ha sorprès molt guanyar, perquè realment tot va anar de manera força precipitada, amb una certa improvisació, i no anàvem a buscar un premi. A més, la competència era molt dura. El segon premi, sense anar més lluny, ha estat per a Illa Carlemany.

Quina idea volien transmetre?

Estàvem interessats a plasmar diversos conceptes: d’una banda el caliu, representat per la llar de foc; i de l’altra, que som en un país de muntanya, amb la representació d’un bosc i la presència de diversos animals i la neu. Volíem vincular en un mateix espai els valors d’empresa, de país i nadalencs, tot amb una certa simplicitat i cuidant al màxim la presentació. També hem de dir que els nostres assessors de màrqueting ens han ajudat molt a l’hora de transmetre aquestes idees.

A l’aparador també hi ha elements directament relacionats amb el seu àmbit d’activitat.

Sí, això ho ha tingut molt en compte el jurat, perquè en aquest gran aparador hem fet dues al·lusions directes a la nostra activitat: la llar de foc, que és una idea molt central del que és un habitatge, i les casetes col·locades damunt els troncs. Estem dient que som una immobiliària, però d’una manera diferent.

El premi és la participació de l’empresa al proper Retail Tour de la Cambra, en una ciutat europea. Com ho valoren?

Estem molt il·lusionats per anar-hi, perquè és un esdeveniment de referència internacional. I és cert que no estem estrictament situats en el món del retail, però aprofitarem per entendre millor i aprendre del món de la venda al detall, també com a assessors de molts clients que volen obrir o tenen negocis a Andorra.

tracking