L’executiu es compromet a aprovar un nou marc normatiu per transferir les competències sobre les llicències VTC a les comunitats autònomes
Les associacions del taxi Fedetaxi, Antaxi i Elite Taxi van anunciar ahir que mantindran la vaga que secunden a les principals ciutats espanyoles, després de veure “insuficients” les solucions proposades per Foment sobre un nou marc normatiu per a les llicències VTC. Després de gairebé cinc hores de reunió amb el secretari d’Estat d’Infraestructures, Pedro Saura, els taxistes van avançar que es reuniran en diverses assemblees amb els treballadors del sector perquè siguin ells els que decideixin si mantenen les mobilitzacions i en quin format.
El número dos de Foment, que es reunirà avui amb el sector VTC (lloguer de vehicle
Joan va dir..Amb tantes "llibertats" i "drets", a Espanya regna l'Anarquia, on un col·lectiu pot bloquejar inpunement un país sencer.
RespondreDoncs perque a España NO HI HA GOVERN, HI HA UN DESGOVERN fet a propòsit. Amb un pobre inutil al capdavant, que per tal de sortir a la foto dels titelles (que es creuen que son algo) es capç de vendres el seu país!