x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
triatló d'hivern

Satisfacció amb el Campionat d'Europa

L’organització fa una valoració positiva de la competició continental disputada a Naturland
Un dels participants a la segona jornada de l'Europeu de Triatló d'Hivern.

Un dels participants a la segona jornada de l'Europeu de Triatló d'Hivern.

Un dels participants a la segona jornada de l'Europeu de Triatló d'Hivern.

IRONMAN
Actualitzada 30/01/2023 a les 12:04
La cota 2.000 de Naturland va tancar ahir el Campionat d’Europa de Triatló d’Hivern, primera prova de la tercera edició de l’Andorra Multisport Festival organitzat pel grup Ironman amb el suport de Govern, amb una valoració satisfactòria per part de l’organització. Després de les proves elit, júnior, sub-23 i paralímpiques de la primera jornada, ahir va ser el torn de la competició de relleus mixtos, on Itàlia va mantenir la condició de dominadora de tot el cap de setmana, i de les curses de grup d’edat, puntuables també per al campionat francoespanyol.

En total, més de 100 triatletes de 12 països diferents van participar a les proves disputades a l’ecoparc de Sant Julià de Lòria, on les condicions de neu van ser lloades pels competidors després del neguit que hi havia hagut setmanes abans per la falta de precipitacions. El director general del grup Ironman a Andorra, Espa-nya, Itàlia i Portugal, Agustí Pérez, va manifestar que “el cap de setmana ha estat un èxit, pel nivell de participació, per la qualitat de la neu i del circuit, però també per la importància que aquest esdeveniment tindrà per a la promoció del triatló i l’esport al Principat”. Va agregar que “les nevades de la darrera setmana i les temperatures gèlides, juntament amb la tasca de l’equip organitzador, han fet que les instal·lacions de Naturland hagin estat l’escenari ideal per a aquest cap de setmana de triatló d’hivern”. Pérez va valorar també positivament la principal novetat d’aquest 2023 amb la presència del campionat francoespanyol, i va assenyalar que “són unes competicions que són la primera materialització de l’acord al qual han arribat les federacions francesa i espanyola per treballar conjuntament per a la promoció del triatló a Andorra”.

El triatló d’hivern va obrir la tercera edició de l’Andorra Multisport Festival, que tornarà en escena a l’estiu amb les proves de btt, curses de muntanya, ciclisme i triatló, i que enguany espera superar els inscrits d’edicions anteriors. Sobre aquestes proves de futur, Agustí Pérez va destacar que “l’Andorra Multisport Festival agafa encara més embranzida amb aquesta tercera edició, i l’èxit d’aquest triatló blanc ho evidencia, especialment pel que fa a l’atracció de turisme”. Va concloure que “hi ha prevista una participació de més de 4.000 atletes, i una assistència de visitants al país que destaca tant per la seva qualitat com per la seva quantitat”.
Etiquetes
  • #2 Josep
    (30/01/23 19:11)

    I que ha de dir la organització. Que ha sigut fantàstica, un exit, i sobretot que seguim pagant 1,5 milions de euros per organitzar 5 proves, una de les quals aquesta amb 100 participants. Polítics, aneu llençant els diners. Esperem poder-vos llençar a vosaltres a les properes eleccions.

    Respondre
  • #1 Solitari
    (30/01/23 08:57)

    Una prova molt costosa i sense participants.
    Costa més de 300.000€ organitzar-la per només 100 participants de poc nivell. Aquesta és la valoració, els organitzadors no diran mai que és un xasco.

    Respondre
2
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts