Bàsquet

El MoraBanc Andorra confia d'aconseguir un aforament complet

El MoraBanc Andorra rebrà el Madrid amb un 40 per cent de públic al Poliesportiu, però ja treballa amb el Govern per ampliar-lo

Aficionats al Poliesportiu en el duel del retorn del públic el maig passat.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El MoraBanc Andorra manté converses amb el Govern per ampliar l’aforament del Poliesportiu d’Andorra per als partits vinents, amb l’anhel de demanar que hi pugui haver el cent per cent del públic o, almenys, que es pugui cobrir la totalitat de socis del club. De moment, però, en el matx que suposarà el debut a l’ACB a casa contra el Reial Madrid (divendres 24 de setembre), l’assistència de públic estarà limitada a un 40 per cent, que suposarà unes 1.500 persones, i no serà obligatori presentar ni el passaport Covid de vacunació ni una prova diagnòstica com sí que es va fer a l’amistós que els tricolors van jugar contra el Llemotges fa unes setmanes.

Sobre les converses amb l’executiu, el president de l’entitat, Gorka Aixàs, va assenyalar que “hi ha bona sintonia, i nosaltres sempre demanem més i poder augmentar la capacitat, però tot va de 15 dies en 15 dies”, mentre que el cap de màrqueting i comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va destacar que “volem que entrin tots els socis i nosaltres hem demanat el cent per cent, però som conscients de la situació que hi ha”, i va afegir que “el Govern té la responsabilitat en salut, i ho mesura tot molt bé per no fer passos en fals, però nosaltres estem satisfets i la predisposició és molt bona i ens estan ajudant”.

La normativa actual permetia ocupar la meitat del Poliesportiu per al duel contra el Madrid (com va passar contra el Llemotges), però des del club van preferir deixar-ho en el 40 per cent i evitar així l’obligatorietat de presentar el passaport Covid o un test TMA o d’antígens. En aquest sentit, el cap de màrqueting i comunicació del club va assenyalar que “entre el 50 i el 40 per cent no hi havia gaire diferència, i el 40 ja ens permet tenir una capacitat considerable per començar a renéixer”. A més, reduint al 40 per cent es permetia també que el públic s’agrupés per grups bombolla. Les entrades van posar-se ahir a la venda al web del club a 16, 10 i 5 euros (els nens de 6 a 17 anys i els jubilats pagaran 10, 6 i 3 euros, i per als nens de 0 a 5 anys serà de franc) i seran exclusivament per als socis fins al 22 de setembre, i si en sobren, s’obrirà la venda per al públic general. Pel que fa a la resta del protocol, serà obligatori l’ús de mascareta FPP2 i no es podrà desplaçar per les diferents zones del pavelló.

Sobre el retorn del públic, el president de l’entitat tricolor va destacar que “per a nosaltres l’escalf de la nostra gent és vida i estem contents que pugui venir”, i va afegir que “estem motivats per l’inici de la lliga perquè tenim la gent, que és del que teníem més ganes”.

RENOVAT L'ACORD DE PATROCINI AMB PYRÉ´NÉES

El MoraBanc Andorra i Pyrénées van renovar ahir l’acord de patrocini per a dues temporades més, fins al 2023, en un acte celebrat a les instal·lacions dels grans magatzems amb la presència del president del MoraBanc Andorra, Gorka Aixàs, el president del Grup Pyrénées, Patrick Pérez, i de la ministra de Cultura i Esports, Sílvia Riva. Tal com va recordar el dirigent de l’entitat tricolor, aquesta serà la vuitena temporada consecutiva en què el MoraBanc i Pyrénées mantenen la col·laboració. Des del grup comercial, el director de màrqueting, Àngel Alonso, va assenyalar que “és una renovació molt important per a nosaltres”, i va afegir que “fem moltes iniciatives perquè som motor de país i ens agrada estar al costat d’altres institucions que són motor de país, i el MoraBanc n’és una”. De la seva banda, el president del MoraBanc, Gorka Aixàs, va afirmar que “nosaltres som una marca de país, i volem estar conjuntament amb les altres marques de país, i se’ns dubte Pyrénées és una d’elles”. L’acord de patrocini inclou que el logotip de Pyrénées es vegi als pantalons de l’equip, i també es podrà veure en diferents suports publicitaris del Poliesportiu.

tracking