x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Tennis

Vicky Jiménez cau a la prèvia de l'Open d'Austràlia

Ha perdut 6-4 i 6-4 contra la turca, Cagla Buyukakcay, número 178 del món.
Vicky Jiménez cau a la prèvia de l'Open d'Austràlia

Vicky Jiménez cau a la prèvia de l'Open d'Austràlia

Vicky Jiménez cau a la prèvia de l'Open d'Austràlia

Actualitzada 10/01/2021 a les 12:21
Vicky Jiménez Kasintseva ha caigut a la primera ronda prèvia de l'Open d'Austràlia per 6-4 i 6-4 contra la turca Cagla Buyukakcay, número 178 del món. La jove tennista andorrana ha donat la cara en tot moment i ha començat el partit trencant-li el servei a la seva rival, tot i que aquesta ha respost. Jiménez ha tornat a fer un break per situar-se per davant 2-3, però la turca ha reaccionat trencant-li el servei dos cops seguits a l'andorrana per endur-se el primer set per 6-4.

A la segona mànega, Buyukakcay ha arrencat millor i s'ha situat 3-0, però Vicky Jiménez no s'ha donat per vençuda i ha pogut igualar el partit 3-3. La turca ha tornat a obrir forat amb el 5-3, i tot i un trencament de servei de la jove tennista del Principat, Buyukakcay s'ha acabant adjudicant el set i el partit per 6-4.

D'altra banda, la resident Georgina García ha superat la primera ronda després de derrotar a la tennista russa Anastasia Zakharova (número 253 del món) per un contundent 6-0 i 6-0. A la segona ronda s'enfrontarà a la italiana Sara Errani.
Etiquetes
  • #16 Enric
    (11/01/21 03:52)

    Gran jugadora i gran persona. Treballadora, lluitadora i sense cap dubte la millor embaixadora i esportista d'Andorra. Pels que no creuen amb ella que us donguin pel sac.

    Respondre
  • #15 vamos que nos vamos
    (10/01/21 23:23)

    Josep va dir..
    Lo primer felicitar a tota la familia Jimenez per el seu esforç i sobretot a la Vicky que amb el seu esforç ha arribat on milers de noies volem arrivar. El problema es que a Andorra es magnifica lo poquet que tenim i ens fan creure , premsa , radio tv , institucions esportives i politiques que tot aixo es la reostia , clar 2º del ranking mundial , sona increible . Van corren la ministra d`esport i el impresentable del Secretari d`Estat d`Esport a continuar amb el sarau i res tothom creiem que la jove guanyará de carrer. DE nou anims a la Vicky i tot el meus respectes a la seva feina .

    Respondre
  • #14 Josep
    (10/01/21 21:31)

    Vicky segueix lluitant I representa a Andorra com hu estàs fent. Estem tots orgullosos de tu.

    Respondre
  • #13 Angel
    (10/01/21 21:13)

    Pedro Garcia va dir..
    Si no sabes de teni pa que hablas 
    Hulio!!!

    Respondre
  • #12 Quimet Canyelles
    (10/01/21 19:18)

    Pedro Garcia va dir..
    Lo escribiré en Castellano para que nos entendamos todos!
    Pedro, no has coguido una raqueta en la vida hulio! así que F. the shut up! No eres ni de aquí....

    Respondre
  • #11 Molta força Vicky
    (10/01/21 19:13)

    Pedro Garcia va dir..
    Tio, que és una nena.
    Tu res vicky... encara et queda tota la vida pel davant. Tot el poble estem molt orgullosos de tu.

    Respondre
  • #10 Bufff
    (10/01/21 18:41)

    Totalment d'acord amb la majoria de reaccions!!! És una noia de 15 anys plantant cara a tort i a dret!!! No la conec de res però el que si que puc dir és que té una expressió molt sana i de bona persona. No se li veuen fums de rés com passa en el cas d'altres personatges del món de l'esport. Sincerament, li desitjo tot el millor i que disfruti de l'esport que li agrada. I ànims als pares perquè el sacrifici que es fa per als fills és enorme!!! Aprofita el do que t'ha donat la vida...

    Respondre
  • #9 david
    (10/01/21 17:59)

    Pedro Garcia va dir..
    Si no pierdes, no puedes disfrutar de las victorias. (Rafa Nadal)

    Vamos Vicky vamos!!!!! Ets l'orgull del pais!!

    Respondre
  • #8 Laura
    (10/01/21 17:57)

    Vamos Vicky !!! Ànims !!!

    Respondre
  • #7 OA
    (10/01/21 17:56)

    Pedro Garcia va dir..