x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Muntanyisme

Solana completa el repte de la Volta Fènix a 35 cims del país

Actualitzada 08/08/2020 a les 06:51
Sabrina Solana va completar el repte de La Volta Fènix, en què havia de coronar els 30 cims del país amb més de 2.900 metres d’alçada en 24 hores. La corredora va aconseguir acabar el recorregut previst, i només va faltar-li tornar a la plaça Coprínceps d’Escaldes-Engordany, indret on va començar l’aventura.
En total, la membre de l’equip nacional de curses de muntanya va recòrrer 90 quilòmetres amb gairebé 9.000 metres de desnivell en una iniciativa per ajudar a l’ONG Aigua de Coco, dedicada a l’escolarització de nens sense recursos a diferents països subdesenvolupats.

Un cop acabada l’aventura a Arinsal, Sabrina Solana va mostrar-se emocionada i agraïda amb els companys que ha tingut a la ruta.
Etiquetes
  • #3 Vergonyos
    (09/08/20 00:09)

    Felicitats a la Sabrina, però suspens total al periodista i al corrector, si es que n'hi ha. Parlar de 30 cims de mes de 2900 mts a Andorra es fins i tot una falta de respecte al lector.

    Respondre
  • #2 Indocumentats
    (08/08/20 19:07)

    A Andorra no hi ha més de 7 pics amb més de 2.900 m d'alçada. Medecorba, Roca Entravessada, Comapedrosa, Font Blanca, Portelleta, Serrera i Estanyò.

    Respondre
  • #1 Antoni
    (08/08/20 15:17)

    En hora bona.! No és una broma..! És tent que fer...!

    Respondre
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts