x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Futbol

Saviola veu difícil que el país “pugui subsistir” si la situació empitjora

Javier Saviola, en un 'Champions for Unicef' anterior.

Saviola veu difícil que el país “pugui subsistir” si la situació empitjora

Javier Saviola, en un 'Champions for Unicef' anterior.

Fernando Galindo
Actualitzada 26/03/2020 a les 07:25
Javier Saviola ja fa tres anys que viu a Andorra, en els quals s’ha pogut adaptar força bé, implicant-se en diferents projectes esportius, com el Sideco FC Encamp de la Lliga Viatges Pantours o entrenant un equip de base de l’Enfaf. A banda d’això, també acostuma a parlar de la seva vida al país fora de les fronteres del Principat. Amb l’actual situació generada per la Covid-19 ho va fer de nou per al programa de ràdio mexicà Planeta 947. “És complicat. El país és molt petit i és més petit que una ciutat o barri de l’Argentina. Hi ha més de 200 infectats i hi ha hagut algunes morts. El gran problema que té el país, i la gent ho sap, és que si això comença a fer-se més perillós difícilment podrà subsistir”, va assenyalar l’exjugador del River Plate, Barça i Madrid, entre altres, tal com recollien les declaracions al mitjà argentí infobae.
Saviola va aprofundir sobre la situació d’Andorra i la pandèmia assenyalant que “aquí només hi ha un hospital i molts pocs infermers. El control és estricte i la gent està prenent consciència. No surt de casa. Tant de bo passi d’una vegada”. El crack argentí també va parlar del seu confinament a casa, amb la dona i els dos fills. Amés, va criticar la gestió dels estaments futbolístics de la crisi al principi, aturant les competicions massa tard. “Es va posar el futbol per damunt de la vida”, va indicar.
Etiquetes
  • #11 Carmen
    (02/04/20 23:27)

    El Sr. Saviola no dijo eso al diario argente, no fueron esas sus palabras y me parece indignante todos los comentarios que estáis haciendo sin haber leído la entrevista que el dio, si os tomáis 5 minutos en leer la entrevista veréis que eso no es cierto, creo que antes de juzgar a nadie hay que escuchar, en este caso leer las dos versiones. Saviola es un Sr. Que es muy generoso y colabora en todo, que fácil hablar sin conocer y lo más penoso sin leer la entrevista que el dio ya que esas no fueron sus palabras, así que primero leeros la entrevista y luego opináis. Gracias

    Respondre
  • #10 Pep
    (27/03/20 21:35)

    Carai !!! Saviola , lleguin els teus comentaris deus ser l'únic argentí sense la carrera i màster en psicologia no !???? Potser vas fer oncologia tu ,,, dons si tens por agafar i carda el camp ,corre!!!! tornar el teu país ,que allà segur que tot és super happy , de un, que , et seguia , estem aqui per lo bo,i lo dolent nano ,,,, oi que és viu de collons Andorra !!!! , dons si en algun moment li tenim que posar dos pebrots dons es posen dos ho més ,,, salut a tots !!!

    Respondre
  • #9 Arribistes
    (26/03/20 14:50)

    Si Andorra no subsisteix, trobaràs altres oportunitats de negoci i prospecció personal en un altre lloc, d'això n'estic segur.

    Respondre
  • #8 Pep
    (26/03/20 12:25)

    La culpa no es del Sr. Saviola sino de la elección del entrevistador que ha elegido mal al entrevistado.

    Respondre
  • #7 Joan Enric Palau
    (26/03/20 11:51)

    Tranquil...subsistirem!!!

    Respondre
  • #6 Spear
    (26/03/20 09:56)

    Saviola, creus que ara mateix són positives aquestes paraules, i sobretot plenes de tanta ignorancia? Siusplau informa´t i després parla que malauradament hi ha gent que et creu. Sóm un gran PAIS i n´estàn fent una gestió EXEMPLAR!!!! 

    Respondre
  • #5 Pibe
    (26/03/20 09:52)

    Saviola... Sigues siendo una eterna promesa.

    Respondre
  • #4 Pocs impostos i poca solidarietat
    (26/03/20 09:47)

    El Sr. Saviola no ha vingut a Andorra només a gaudir de l'aire i les vistes de la muntanya, sinò a beneficiar-se d'una fiscalitat extremadament baixa. Potser ara el que toca és ser una mica solidari i donar una part dels diners que s'ha estalviat en impostos aquests 3 anys al país que l'ha acollit. Ell i tots els ciclistes, MotoGP i Youtubers que estàn tan feliços quan compren cotxes de luxe més barats i li poden posar la seva matrícula personalitzada.

    Respondre
  • #3 MARTA
    (26/03/20 09:07)

    Saviola, penso sincerament que hauries d`haver mesurat les teves paraules. Estàs en un país que t' ha acollit i tu pel que es veu, no en coneixes rés!!!!
    El país està responent molt bé, el Govern i tots els altres partits ho estan fent força bé. La ciutadania també i ENS EN SORTIREM:!!!!  SEGUR !!!!!
    Andorra la tingut altres moments difícils i s' en ha sortit.
    M' agradaria que en el teu confinament llegissis una mica la història d' Andorra, molt interessant i segur que et farà coneixer una mica més el teu país D' ACOLLIDA.
    Si no entens el que escric, només et tocarà aprendre Català que Andorra fa classes gratuïtes per la gent que es vol integrar. És el teu cas ????????

    Respondre
  • #2 JOAN
    (26/03/20 09:00)

    Ni en sap, ni pèr al que vec coneix al país.