Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
XISCU va dir..
No s'han pronunciat perquè no hi ha encara cap condemna. En el cas que hi hagi si que s'hi pronunciarà no ho dubtis. Espero que govern estigui molt a sobre del funcionament de la FAF els propers anys perquè en la nova junta hi ha cada "pajaro". No olvidem que passejen el nom d'Andorra pel món!!
Joan va dir..
Per aixó la UEFA i la FIFA no s'ha pronunciat, oi?
jajaja pobret....
Quina llàstima. Tot seguirà igual i el perjudicat l'esport i el futbol. Mentres els clubs que es reparteixen els calers que arriben de la UEFA siguin pràcticament els únics que voten, no canviarà mai. Qualsevol president es centrarà més en contentar els clubs per davant del futbol.
Respondre
Joan va dir..Quina llàstima. Tot seguirà igual i el perjudicat l'esport i el futbol. Mentres els clubs que es reparteixen els calers que arriben de la UEFA siguin pràcticament els únics que voten, no canviarà mai. Qualsevol president es centrarà més en contentar els clubs per davant del futbol.
RespondreSr.Joan. està vostè errat. No voten tan sols els clubs que reben diners de la Uefa. Voten tots els clubs i tots tenen la mateixa validesa per gran o petit sigui el club. Ha estat un procès democràtic on ha guanyat contundenment un dels aspirants. No hi més a dir. Suposo que els clubs valoren el.que tenen i el que tindran en el futur com.la massana... ampliació de Borda i desitgem pel be de tots... que el projecte d'Encamp estiguin a temps de arrancar-lo.
Ara els toca acomplir amb el promès i treballar de valent per el futbol andorrà, ja sigui pels que hagin donat suport com pels que eren més crítics.
Treball i treball i que la pilota comenci a rodar!!