Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La selecció andorrana de bàsquet 5x5 va debutar ahir al vespre amb una treballada victòria al torneig amistós de 5x5 que es disputa fins al dia 29 al Prat Gran i a l’Aldosa.
L’equip que dirigeix David Eudal es va estrenar derrotant el Toulouges francès per 65 a 63. El rival va plantar cara durant tot el partit als del Principat i va portar el duel a un frec a frec constant. La balança es va acabar decantant del costat tricolor gràcies a un triple als instants finals d’Alexis Bartolomé. Amb mig segon per jugar-se, els francesos van tirar un dels