x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Política esportiva

Justo Ruiz accepta ser el secretari d'Estat d'Esports

El conseller haurà de renunciar al càrrec de seleccionador sub-21
S’ha fet bo el pronòstic i el que semblava favorit per convertir-se en el nou secretari d’Estat d’Esports, Justo Ruiz, ha acceptat el càrrrec. El cap de Govern, Xavier Espot, va fer l’oferiment al conseller demòcrata i, després de prendre’s un temps prudencial per respondre, Ruiz ha respòs afirmativament. L’encara conseller taronja és el seleccionador sub-21 de futbol, càrrec al qual haurà de renunciar, evidentment, per incompatibilitat. Així, Justo Ruiz, serà el nou secretari d’Estat d’Esports, un càrrec que en l’anterior legislatura ocupava Jordi Beal. Aquesta setmana Sílvia Riva va jurar el càrrec de ministra de Cultura i Esports i,
  • #10 la ultima y nos vamos
    (22/06/19 21:33)

    Angel va dir..
    Perdona, aixo nomès es un afegit , si tingues varis masters en gestio esportiva , coneixements juridics , estudis de nivell universitari ja podrian veure la cosa d`altra manera pero crec que d`aixo va curt i no es que per ser Secretari d`Estat de un pais no sigui necessari ...
    total un entrenador de futbol de una Federacio que aquest ultims anys passava olimpicament de la mateixa Secretaria d`Estat que ara dirigirà , !! ACOLLONANT !!! , el nivell d`endollament va en augment , carrecs FEDA , i aixo sense mirar els altres secretaris d`Estat que la majoria del tema que gestionaran ni flowers !!!!
    Res 4.800€ mensuals sense haver dedicat un sol dia de la seva vida a formar-sen , es com si a mi em fiquem en el seu lloc com entrenador , cosa que amb el sentit comú no passarà mai ja que jo tampoc he dedicat un sol dia de la meva vida a formar-men pero tot lo que envolta D:A: te aquesta megalomania , tot si val , mentres sigui de la colla !

    Respondre
  • #9 Faf
    (22/06/19 16:40)

    Angel va dir..
    Aquest es capaç d'haver-se gestionat una excedència... temps al temps.
    Xavi, no t'envoltis d'inutils...recorda el que li va passar al Bartumeu...

    Respondre
  • #8 Josep
    (22/06/19 16:21)

    El que no parli perfectament el catala no hauria de ser un impediment oer desenvolupar correctament la feina. Qualsevol vosa millor que el que habia abans, el Beal, que tot es feia per l'esquí deixant a la tercera divisió la resta d'esports. Nomes espero que el Justo sigui just i no nomes miri ara per el futbol o l'esquí. Esport estudi ja per tots els esports

    Respondre
  • #7 RJ
    (22/06/19 16:18)

    Hi ha gent que li surt el sol a mitga nit...

    Respondre
  • #6 El cabo del miedo
    (22/06/19 13:38)

    Andorra, pais d'oportunitats i d'oportunistes. De critics i criticats. Cal mes objectivitat per accedir a aquest tipus de carrecs, experiencia& formació. L'afinitat i la necessitat no haurien de ser suficients.

    Respondre
  • #5 Angel
    (22/06/19 12:55)

    Segons els comentaris aquí esmentats, el gran problema d'aquest nomenament es que no parla correctament el català.
    Aquest es el nivell de la critica...
    No fa falta dir res mes...

    Respondre
  • #4 Andorra1981
    (22/06/19 12:32)

    I qué pensaveu que diria q no??? Ja veu q el chollo de la federació pinta malament i amb aquest encara viurà millor. Sr. Espot estarà molt preparat però amb aquestes decisions demostra la mediocritat del nostre govern...ens enfonsem

    Respondre
  • #3 Apaga y vamonos
    (22/06/19 11:56)

    Sobren comentarios , perfils básics per no es neguin a res . Molt be Sr. Espot , quina imatge de país donen , amb totes les persones preparats que hi ha al país , espero que al menys tingui el B2 de catala !!!

    Respondre
  • #2 Un d'aqui
    (22/06/19 11:39)

    El nomenament més vergonyós de l'era Espot. La mediocritat més absoluta al poder. 

    Respondre
  • #1 Iñaki
    (22/06/19 11:34)

    Amb tots els respectes: Quand parlis el idioma d'aquest país correctament em podràs representar correctament de moment per mi i molts que pensen el mateix que jo representes els teus amics que tant ficat aqui. Ves amb un despatxet a cobrar un bon sou del diner públic que estaras millor que de representant del poble andorrà.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts