Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Futbol

Cops de puny entre jugadors i públic a la Borda Mateu

Lamentable imatge al duel entre el juvenil de l’FC Andorra i el Prat. Els fets van tenir lloc ahir a la Borda Mateu




Una nova situació lamentable es va produir ahir en un terreny de futbol base a causa d’una picabaralla sense sentit, la qual va recollir amb imatges Andorra Televisió. En aquest cas, va succeir a la Borda Mateu, en el partit entre el juvenil de l’FC Andorra i el del Prat. Tot va començar quan alguns dels jugadors del conjunt del Principat van reclamar als contraris, correctament, que no havien llançat la pilota fora del terreny de joc quan Albert Grau estava estès al terra amb molèsties. Aleshores, el dorsal 9 del Prat, Yuseff Lasgaa, es va exaltar i va ser
  • #18 del sud
    (28/03/17 13:23)

    Pedrerol va dir..
    fa gràcia que parleu de les aficions que vénen de fora quan fa poc un àrbitre també va sortir d'Aixovall insultat i amenaçat...quins personatges teniu per aquí dalt..

    Respondre
  • #17 G...
    (27/03/17 22:21)

    Els diaris us encata la notícia negativa ! Doncs, esteu aquí dintre del vostre element favorit ! I d'una altra banda, sembla que la notícia positiva no interessa ningú ! El poble vol sang, jocs, violència i merda estesa ! 

    Respondre
  • #16 Problema, reacciò, soluciò.
    (27/03/17 19:22)

    Les notícies sobre violència venen més que les de solidaritat, això d'una banda, i per una altra, com es pot muntar una societat plena de càmeres de vigilància i controlada fins al límit si abans no es genera i glorifica la violència en els mitjans?

    Respondre
  • #15 Eduard López Mirmi
    (27/03/17 18:03)

    Primer, completament d'acord amb el comentari de Cleo i al 100%.Segon, veïem a les noticies de totes les TVs d'Espanya aquest episodi. En treuen tot el suc possible! Perqué serà? Dit aixó, s'han d'erradicar aquests espectacles lamentables d'arrel. Espero que Govern i la Federació ja hi estiguin treballant.

    Respondre
  • #14 Game Over Andorra
    (27/03/17 17:49)

    No és el primer any que passa, i no serà l'últim per descomptat, cada vegada vénen més "perles" "seguidors""hinchas" i altres fills de Déu, que amb el rotllo de l'espectacle aprofiten per deixar Andorra plena d'escombraries, vomitats, soroll, envasos de begudes alcohòliques i inseguretat, però com tots sabem, Govern a apostat molt fort amb la FIFA, camps de futbol etc, què és el que esperem? pau i glòria?

    Respondre
  • #13 GDR
    (27/03/17 17:34)

  • #12 Cristiano el Ronaldo
    (27/03/17 17:07)

    Menuda "fauna" la que vé amb aquets equipillos de futbol.Potser haurien de mirar els penals avans de deixar-los entrar al pais.

    Respondre
  • #11 Julia
    (27/03/17 16:37)

    Barber va dir..
    Completament d'acord. El mal està en què fa anys que ni s'aposta per la educació ni la cultura. Només per l'enriquiment fàcil i la política digital (de a dit). El que fan aquests joves, és el reflex del que vieun a casa i a la societat en general. Aquestes generacions ja no els arregla res. Un escarment potser farà que les que venen darrera ho mirin de nou d'una altra forma.

    Respondre
  • #10 Tramvia Blau
    (27/03/17 16:24)

    Doncs que es prohibeixi el fútbol.Com a Suïssa que estan prohibides les curses de vehicles de motor.

    Respondre
  • #9 GDR
    (27/03/17 15:44)

    La imatge patètica que dona el futbol avui día, imatge i reflecte d´una societat intolerant ! He deixat de mirar el futbol fa temps per, en part, aquesta raó ! Aixó reflecta la mentalitat "curta de gambal" de la població ! 

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts