Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Ciclisme

Andorra Turisme patrocina La Purito amb 30.000 euros

Joaquim Rodríguez assegura que estan al 50% d’inscrits i que encara no poden confirmar el ciclista estrella convidat
La Purito va signar ahir un nou contracte de patrocini amb Andorra Turisme. L’acte es va celebrar a la tarda a les oficines del Prat de la Creu i els moments previs a l’encaixada de mans el ciclista es va mostrar molt content. El gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, va presentar l’esdeveniment declarant que “ens agrada molt el format i des d’Andorra Turisme intentem apostar per activitats diferents”.
Després d’una breu intervenció, Joaquim Rodríguez va voler agrair a l’empresa pública els 30.000 euros que rebrà La Purito, explicant que “gràcies a vosaltres per tercer any consecutiu serà una realitat aquesta cursa
  • #11 Andorra
    (09/03/17 22:54)

    Sancho va dir..
    Al menys a la purito venen 1800 estrangers i 200 del país, a la ultra són 700 andorrans i 200 de la seu i 100 estrangers i no dormen a hotels i no gasten al país i ells tenen 200.000€, la purito és en cap de setmana i la gent es queda a hotels i estan el cap de setmana, deixeu de ésser inculs, com es nota no sabeu d'esport i menys de turisme, gràcies a la purito ens co eixen arreu del mon, tan la vuelto com el tour de França i gràcies això venen els millors ciclistes a entrenar i a viure i comprèn pisos,cases i comprèn cotxes i es gasten els diners era aquí!!!

    Respondre
  • #10 Indurain
    (09/03/17 12:30)

    paga la padrina, cap problema! despres els d'aqui ni un duro...anem fen el pamplines que aixi ens va tot.

    Respondre
  • #9 de fora vingeren
    (09/03/17 12:27)

  • #8 Sancho
    (09/03/17 10:36)

    Amb diners públics no si us plau,son els nostres diners.Perqué no ho patrocinen les empreses privades .....?

    Respondre
  • #7 armin
    (09/03/17 09:33)

    pitjor es l´ultra trail !!!! jajajaja

    Respondre
  • #6 Shame shame
    (09/03/17 09:26)

    i el protegeixen tant, que quand arribe una proposta de carrera, internacional, sense inversio. Tenen el valor i la poca vergonya de dir que NO, que no li poden fer la competencia a la PURITOOOOOOOO

    Respondre
  • #5 Andorrà
    (09/03/17 09:24)

    El 2016 La Purito. 1500 Participants a 45 Euros = 67.000 Euros i ara li bonifiquen 30.000 Euros a San de Què ? Si ja ho fa funcionar!!!! Més dienrs per a ell. La Purito s'ha de fer Andorra, no cal patrocinar-ho...

    Respondre
  • #4 Vergonyós....
    (09/03/17 09:20)

    Cada vegada paguem més impostos, perquè certs senyorets visquin millor.A mi personalment em sembla una vergonya que es destinin partides de diners per a futbol, esports i famosets i d'altra banda les retallades en salut, salaris i pensions estiguin a l'ordre del dia .

    Respondre
  • #3 Contador
    (09/03/17 08:46)

    Clar que si, a xuclar de la mamella, a mes de les inscripcions que valen una pasta, 30 000 euros a la butxaca de un privat. Aixo a segona quins paisos no pasa. A frança les curses per amateurs no enriqueixen els organitzadors perque les inscripcions valen de 6 a 10 euros, i son clubs o federacions que organitzen. Mal assupte aquest cuento copiat del sud. En fi, anem tirant calers que ens en sobren.

    Respondre
  • #2 Marc
    (09/03/17 08:21)

    VERGONYOS ! Tens tota la raó and . Tanta pasta té aquest personatge , que ho pagui ell  !

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts