Critica a qui li va donar pas a la politica, fama, sou i prestigi. Hi ha gent que no recorda d'on ve, lamentablement.
RespondreS´ha de tenir molta barra per fer aquestes declaracions quan tothom saps d´on vens i qui et va ajudar quan vas tenir de "marxar " de secretaria del Comú. Anem bé a Andorra la Vella. Que torni el Mingui !!!!
RespondreLa història està plena d'exemples !!
Respondre
Molt bé va dir..
Molt bé, Conxita, ho fas molt bé. T'estàs carregant totes les zones blaves del teu Comú...per afavorir els aparcaments de la parroquia del teu cap. No afluixis, vas bé. A Escaldes et faran un monument.
Així m' agrada. Valentia i sinceritat, que n' hi ja molt poca, malauradament. Ho rstàs fent molt molt bé.
RespondreA nivell nacional i comunal,mai Andorra havia anat tant malament tot una disbauxa,favors i favorets,càrecs a dit,endeutament,malbaratament de diner pùblic,endeutament tot aixó sense cap responsabilitat politica,vostè mateixa ho deu llegir als diaris o la deuen informar en definitiva un dessastre queda poc perqué el pais sencer se'n vagi en orris.
RespondrePer superar el nivell dels compinxes teus no costa gaire. Amb 5 anys, heu buidat les caixes de les parabùbliques, heu fet rotondes i heu fet una estació d'autobosos sense concurs. Qualsevol partit ho superarà.
RespondreMira qui anat a parlar ,una lliberal que Devant d'un carreg traeix als seus companys ,i després encara els Critique ,i evidentment sap del que parla ella i era ,guanya unes eleccions prometent el que sap que no pot complir,El GADA ,dona lliçons de ètica i estètica quan a jugat tots els papers de l'auca .Sra. Marsol no s'enterat de les dimissions dels seus companys de partit ? De les querelles que tenen pendents d' altres ?,clar per vostè tot es una maniobra dels mals Andorrans . Amb vostès que el Senyor ens agafi confessats
RespondreEl Gada a estat la grand mentida ,els treballadors del comú ens sentim enganyats ,com advocada sabies que la sentencia estava executada ,i ens vàreu prometre que pagarieu ,i gràcies a nosaltres vas guanyar ,i ara la excusa es que com que ja està executada no pots pagar .Ens has pres el pel ,i a sobre ens mires per sobre el hombro Però Consol pressa que les mentides tenen les potes curtes
Respondre
Aquesta Cònsol és la viva estampa del nivell emocional, intel·lectual i humà dels nostres polítics. I la gent ja la coneixia des de fa anys i panys. Ara, els que la vau votar: Amb patates i sense Túrmix ! Conxita, no fas ni has fet mai Andorra la Vella. Pobre parròquia...
Respondre