x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
INVESTIDURA

Les llàgrimes de Pablo Iglesias

Les llàgrimes de Pablo Iglesias

Pablo Iglesias va trencar a plorar al Congrés dels Diputats en l'entrega d'un ram de flors a Aina Vidal

Actualitzada 10/01/2020 a les 18:58
El secretari general de Podemos va celebrar la investidura de Pedro Sánchez i la vicepresidència del Govern plorant a llàgrima viva mentre s'abraçava a Pablo Echenique. Iglesias va agafar un ram de flors per a donar-li a la diputada catalana Aina Vidal, qui pateix càncer i ella, entre llàgrimes, donava les gràcies mentre els seus companys de bancada corejaven "sí que es pot". Iglesias, emocionat, va abandonar l'hemicicle entre llàgrimes.
Etiquetes
  • #7 Andorrà
    (15/01/20 15:45)

    Que vienen los rojos!!!!

    Respondre
  • #6 El caganer
    (14/01/20 16:31)

    Se buscan vi-cepresidencias, no hace falta tener experiencia, solo tener cara de cemento y mucha habilidad para decir mentiras.
    Contactar con:

    Sede del partido socio listo que se aprovecha del obrero español

    Respondre
  • #5 Neo comunistes
    (13/01/20 21:39)

    Són comunistes amb els diners dels altres, amb el seu són fidels defensors de la propietat privada, i amb els beneficis de les seves inversions, aquí, ja són capitalistes...

    Respondre
  • #4 Ciutadana
    (13/01/20 13:29)

    Totalment d'acord amb les opinions anteriors! L'incomprensible es la gent que se'ls creu malgrat l'incohérence extrema demostrada i, els vote!!!

    Respondre
  • #3 El gordo
    (10/01/20 18:54)

    Nous rics amb un sou Nescafé, per a tota la vida. Marquesos de Galapagar. Gairebé res...! La millor lliçó que ha deixat aquesta parelleta és que cal ficar-se en política per fer calerons ràpits i fàcils.

    Respondre
  • #2 Comunistes
    (10/01/20 18:48)

    Llàgrimes de cocodril, llàgrimes de la progressia ... ja tenen el que volen, ja són casta ...ja no cal parlar malament de la classe política i envejar els seus privilegis,que un cop a dalt no estan disposats a eradicar, el comunisme sempre s'ha sostingut en idees utòpiques ... és una gran utopia, una quimera, una fal·làcia, una gran mentida, que només ha portat els pobles sota el seu joc, misèria i mort, mentre que els dirigents han viscut a cos de rei ... mentides per arribar i mentides per mantenir-se ...
     

    Respondre
  • #1 Obre els ulls!!
    (10/01/20 18:08)

    Jo també ploraria sabent que tinc la hipoteca pagada!! jeje...

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts