Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

La majoria comunal aprova els comptes corresponents a l'any 2015

L’equip de govern també tanca els pressupost per al 2016 i els sotmetrà al ple en breu
L’equip de Laurèdia en Comú que dirigeix el comú de Sant Julià de Lòria va celebrar ahir una junta de govern en què es va donar llum verd als comptes del 2015 i al pressupost del 2016. D’aquesta manera, doncs, es posa fi a l’agonia dels darrers nou mesos en què el cònsol major, Josep Vila, s’havia negat a aprovar els números de l’any passat i, de retruc, la corporació havia hagut de funcionar amb dotzenes parts perquè no es disposava de pressupost per a aquest any.
Fonts comunals, però, van confirmar ahir que en la junta de govern es van
  • #9 laurediana
    (20/09/16 14:55)

    Penso com el nº1!!!Es un escàndol!!!!

    Respondre
  • #8 Escèptic
    (20/09/16 14:03)

    A mida va dir..
    Preguntes qui vigila al vigilant? Això ho porta la Confederació internacional caciquista. Elemental, amic.

    Respondre
  • #7 Calia esperar tant?
    (20/09/16 13:55)

    JAUME va dir..
    D'un Vila pur Hamlet dubitatiu anirem al Vila  contertuli "sálvame" de la reunió de poble.

    Respondre
  • #6 JAUME
    (20/09/16 12:53)

    Pot ser que comenceu a treballar i fer coses que porteu 9 mesos sense fer res. Quins anys ens esperen a Sant Julià...

    Respondre
  • #5 A mida
    (20/09/16 10:46)

    El tribunal de comptes és un organisme fet a mida per al caciquisme andorrà.La pregunta és, qui vigila el vigilant?

    Respondre
  • #4 Tot amb molt de "carinyu"
    (20/09/16 08:52)

    El tribunal de comptes sembla una mestra de primària: renya amb la màxima tendresa i suavitat. Res més.

    Respondre
  • #3 Veritas.
    (20/09/16 08:47)

    El Sr. Roig diu allò que pensa la gran majoria del país.

    Respondre
  • #2 Membre del Consell d'administració.
    (20/09/16 08:41)

    El Sr. Farré és co-responsable  del parc com els Gil-Torretallé.

    Respondre
  • #1 escàndol
    (20/09/16 08:35)

    Això del tribunal de comptes és un escàndol. És com el metge que et troba  ben malalt i no et recepta res.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts