Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

Martínez atribueix els problemes a Naturlandia a la gestió del comú Gil

El dissenyador de l’ecoparc afirma que s’han fet inversions no previstes i que “hi ha un desastre en l’àmbit organitzatiu"
L’economista Gerard Martínez va dissenyar el projecte de Naturlandia que es va presentar el 2006 i va portar una part de la implementació del projecte. Una aposta “que conec molt bé”, afirma, i que defensa que pot ser rendible si es gestiona d’una altra manera perquè té molt clar el que ha fallat perquè estigui generant un dèficit constant. “El govern Gil-Torrentallé va aplicar inversions que no estaven finançades, s’han realitzat activitats i coses que no estaven previstes i després la manera com es fa la gestió, quant a la plantilla, no sé el desastre que es veu en l’àmbit
  • #9 PHP
    (19/09/16 23:14)

    Aquest senyor si que s'ho sap montar, monta tot el tinglado, cobra una pasta i ara diu que la culpa és dels altres. Com andorrà hem sento robat per aquest senyor, a sobre ara s'està enriquint amb l'ultra trail.

    Respondre
  • #8 Homes.
    (19/09/16 16:20)

    Tobotronc i telecabina sumats  igual a rentable? Com es va inaugurar sense telecabina? Elemental: sols el tobotronc igual a fallida. Quants han de ser denunciats a la batllia???

    Respondre
  • #7 Quin morro!
    (19/09/16 12:11)

    Part de l'origen dels problemes financers de Naturlandia és aquest Senyor...Calli!

    Respondre
  • #6 canya al mono
    (19/09/16 10:06)

    Aquest senyor qui el va contractar, el comu Pintat-Sangra, i resulta que dit comu no te cap responsabilitat.... molt be. Aixo vol dir que tot i dic tot el problema dels numeros negatius de Naturlandia venen i son desde l'any 2012 al 2015 i abans fins l'any 2011 tot eran flors i violes i tot el parc era una mquina de fer diners...,. Si de fer diners pero perqui es feien el diners..... Srs. consols Vila-Call jo voldria que aquest numeros no generesin mes desconfiança i que quedi clar o mitjanament clar i que si hi ha un dubte(s) raonables o sospitosos que actui d'ofici i que s'esclareixi i anem a buscar fins el començament del parc amb noms com el del Sr.Martinez i mes llumbreres.. canya

    Respondre
  • #5 Un d'aqui
    (19/09/16 10:02)

    empleat i víctima va dir..
    M'he quedat espareaverat de la seva minuta de Naturlàndia,un milió d'euros sense cap garantia,es increible.Per l'Ultra Trail,es Govern i Comuns,algún com el d'Ordino,per el pròxim ja a presupostat 80.000 eur.mes la part proporcional de Vall-Nord.Ens hem venut tots l'enteniment,i nosaltres per votar a tota aquesta gent.

    Respondre
  • #4 Natur-fallida
    (19/09/16 09:48)

    Sr.Martinez,per compensar l'error ara hi pot portar l'Ultra Trail a Naturlàndia,almenys les botigues de comestibles i potser algún hotel baratet,treballaran,també la seva oficina de La Masana.

    Respondre
  • #3 empleat i víctima
    (19/09/16 09:29)

    Quina cara aquest sr , sr?, dissenya el parc, cobra gairebé 1.000.000 € d´honoraris, deixant tot improvitzat, acaba al batlle amb l´anterior consulat per unes fres presentades per ell....i ara resulta que el problema és dels demés....preguntin als empleats i constructores del parc que en pensen d´ell. Això sí gran feina a la Ultra Trail....pagant la padrina, com sempre.

    Respondre
  • #2 Andorra
    (19/09/16 08:58)

    Potser si, però la rendibilitat és una altra cosa ! Aquest tipus de parc no interessa massa la gent. Per amortitzar aquest tipus d'instal.lacions costoses, el fluix de visites ha d'ésser massiu ! I no és el cas. Ens hem de treure del cap la politització sistemàtica de tot i deixar de tenir idees de grandesa ! Som un pet de mosca (perdoneu), al mig d'una Europa important ( hi han problemes, però així es va endavant mirant els punts febles). Andorra no produeix rès ! No es creativa, depend massa de l'economia espanyola i en termes de turisme, busca "taps" però no té una línia ferma i dona la sensació que no sap a on va. La qualitat de serveis deixa molt que desitjar i la llengua catalana (la nostra llengua) es parla cada dia menys ! m'atenen en espanyol i al final, com que no l'entenen, he d'acabar parlant l'espanyol ! I així anem des-de fa anys ! Amb polítics cada vegada més rucs i inútils ! Ells tampoc bo saben cap a on van ! I és veu ! El futur D'Andorra em preocupa molt ! No anem bé 

    Respondre
  • #1 Demagog
    (19/09/16 07:31)

    El poblé al 2006 comercialmente era igual o gairebé que avui. Els anímals generarán cada dia més rebuig, Sr. Martínez.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts