Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
funció pública

Els eventuals no seran fixos encara que acumulin més de tres renovacions

Els treballadors de caràcter eventual de l’administració no poden passar a ser fixos encara que acumulin més de tres renovacions. Així ho explicita el Govern en resposta a una demanda de la consellera general del PS Rosa Gili publicada al Butlletí del Consell General, on afirma que “l’article 91 de la Llei de la funció pública disposa que els contractes successius en cap cas donen dret a esdevenir indefinits”. Gili plantejava que segons el Codi de relacions laborals tots els empleats de caràcter eventual amb més de tres contractes encadenats –entre els quals no hi hagi hagut interrupció de més
  • #8 SectorPublic
    (15/03/17 22:13)

    Igualet que al sector privat... Quina vergonya... Els empresaris exigim el mateix tracte!!!

    Respondre
  • #7 si que n'hi ha que parlen sense entedre
    (15/03/17 18:47)

    Els carrils extres pel desastre del bus express els regula la frontera o mobilitat?

    Respondre
  • #6 subcontractat
    (15/03/17 15:15)

    I la gent que està subcontractada per una empresa per treballar a govern??? No poden ser eventuals perquè no tenen els estudis/ títols però per fer la feina, sí,....sota una altre nom, evidement...

    Respondre
  • #5 Reforma del funcionariat
    (15/03/17 10:46)

    Tot el sistema del funcionariat poc a poc tindrà menys privilegis fins que finalment es privatitzin aquests serveis i s'externalitzin, de manera que finalment passin a ser gestionats per empreses privades majoritàriament espanyoles, tots els "funcionaris" per cridar-los d'alguna manera seran eventuals.

    Respondre
  • #4 Jordi
    (15/03/17 10:39)

    Tots els funcionaris haurien de ser eventuals, així de simple.

    Respondre
  • #3 Funcionari
    (15/03/17 10:12)

    És cert, no sòn funcionaris, però els han de tractar com a fixes. Així ho diu la llei. Agafa nota Marsol! Que sembla mentid que siguis abogada... Deixa de putejar el personal

    Respondre
  • #2 Responsabilitats?
    (15/03/17 08:45)

    El problema està en que al responsable d'aquesta situació no se l'inhabilita. Per que renovar d'aquesta manera els eventuals va contra la llei. Quan s'inhabiliti 10 anys per funcions públiques (i si es pogués juntament, polítiques) ja veurieu si renovaven eventuals ilegalment.

    Respondre
  • #1 josep
    (15/03/17 06:59)

    molt be ,les empresses privades de llei tercer contracte o la gafes fixe o el tens que acomiadar i agafar un altre treballador, les lleis sempres son diferents per alguns ,aixi anem ningu voldra se emprenedor

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts