Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Trànsit

La maniobra perillosa que podria haver acabat en un accident greu

Mobilitat ha publicat un vídeo on es pot veure un turisme a punt de causar un xoc per voler escapar-se d'un embús
Actualitzada 14/03/2017 a les 13:47
L'àrea de Mobilitat ha publicat un vídeo al seu compte de Twitter per conscienciar de la perillositat d'algunes maniobres prohibides. La seqüència mostra com un cotxe atrapat en un embús a la CG-1 intenta fer un canvi de sentit i durant l'operació és a punt de xocar greument contra un vehicle que ve en sentit contrari. Són imatges enregistrades diumenge per les càmeres del trànsit. 

El missatge que acompanya el vídeo és el següent: "Ahir, gairebé tenim un accident greu. Què podia haver passatr?", es pregunta. L'organisme també aprofita per demanar prudència a la carretera.

Aquest és el vídeo:

 
Etiquetes
  • #9 ciutadana
    (18/03/17 10:40)

    Totalment d' acord amb el comentari 4. Sense defensar la maniobra, es comprensible i tambe freqüent que una persona vulgui sortir- se de la cua, trobo molt mes greu l' actitut del conductor, que clarament porta un excés de velocitat i mostra una actitut prepotent i gens comprensiva.

    Respondre
  • #8 Mati
    (16/03/17 09:04)

    M'encanta la gent que barreja tot. Si vius per aquestes contrades, has de tenir paciència. Visc a Lleida i treballo a Puigcerdà, on faig cap dilluns i marxo divendres. Si apuntés totes les imprudències que he viat fer als andorrans per la carretera, no en tindria prous fulls. És una pena la fama que donen alguns, però fa anys que se la guanyen.

    Respondre
  • #7 Kathleen
    (14/03/17 22:43)

    Lo rellevant d'aquesta qüestió no és el possible accident. sino, les cues que hi ha. la mobilitat!!1- si volem atreure gent amb talent i no dedicar a practicament tota una població que treballi a botigues que sols requereix tenir el batxiller. 2- atreure empreses multinacionals 3- per poder fer centres tecnologics o d'altres tipus és requereix personal amb estudis i potent. 

    Respondre
  • #6 mobilitat.ad
    (14/03/17 19:51)

    L'agència de mobilitat treballa molt be en allò que és la seva feina, però abans de twitejar certes coses potser valdria que la pena que analitzessiu be les imatges, les normes de circulació en la zona dels fets, i valoressiu qui te l'actuació mes agressiva, que no sigui que per voler denunciar una imprudencia estigueu avalant l'acció d'alguns conductors amb cert to de superioritat. Així ens guanyem la fama que tenim fora d'andorra.

    Respondre
  • #5 Neng!!
    (14/03/17 19:44)

    Que ni la CG1 es una autopista ni tu ets el Chuck Norris per anar fent justícia....o potser si que t'ho penses

    Respondre
  • #4 civisme?
    (14/03/17 19:09)

    No vull defensar al que gira, però si us mireu be la filmació, el qua arriba, en una zona amb bona visibilitat des de lluny, és un prepotent, amb exces de velocitat en una zona limitada a 60 (o potser a 50), es llença al damunt del que gira, l'acorrala i li fa una maniobra d'intimidació. Collonut noi, només et faltava treure el cric o el bat de beisbol. La prova és que els que arriben despres tenen temps de frenar tranquilament.

    Respondre
  • #3 Juanito
    (14/03/17 18:07)

    No estic defensant aquest conductor per res. Pero xq ningu no respon per aquestes cues??? Pel temps perdut??? Per la humiliacio d esperar hores??? Xq ningu dels grans politics fa res???? A de mes som un pais q viu de turisme?? Cada setmana veig la noticia de cues de fins a no se quants km i ningu no fa i no diu res. Vergonya

    Respondre
  • #2 karlitos
    (14/03/17 15:27)

    Un corder que s´escapa de la manada.......!El civism cada dia es un desafio per els pobres despirit.Segurament anava amb la familia y nens petits.6 mesos sense carnet 200€ de multa es el mes sensat.

    Respondre
  • #1 pepe
    (14/03/17 11:33)

    el gran hermano te vigila, eso si, q te pegues dos horas para diez kilometros, le da igual

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts