Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'cas sant julià'

Crida a respectar la presumpció d'innocència

El cònsol lauredià, el Govern i els partits demanen que es preservi la independència judicial
Clam de respecte a la independència judicial i a la presumpció d’innocència. Partits i figures polítiques del país van reaccionar ahir amb prudència a les detencions dels excònsols i l’interventor de Sant Julià de Lòria. Només el PS i SDP –que des de l’oposició comunal havien denunciat les presumptes irregularitats del consolat de Gil i Torrentallé– van mostrar la seva satisfacció per l’actuació de la fiscalia contra l’ús indegut de targetes de crèdit. DA, LdA i UL, així com també el Govern, van manifestar el respecte per les actuacions judicials, mentre que el cònsol major de Sant Julià, Josep Miquel
  • #16 Felicitats Fiscalia
    (17/02/17 22:53)

    personatges públics que cobren super sous amb diners públics fins i tot que cobren 2 sous 1 públic i altre ...en lloc de donar l'exemple amb una gestió eficient transparent rigurosa passa el que passa.. Quina classe política que tenim.A st Julià falte pàgina per tant xoriços..Estem amb un nivell de gestió que la gent es pensà que per ser cònsol són els amos del poble.

    Respondre
  • #15 Cateto
    (17/02/17 20:42)

    Ara??cap a on??saas... a lo millor??

    Respondre
  • #14 Calerons
    (17/02/17 19:21)

    Es de suposar que la batllia,fará tornar aquests diners a les arques del Comú de Sant Juliá,amb interessos etc.etc.Eñ Sr.Vila actual cònsol estará ben content,disposaráde 80.000 €és per dilapidar-los amb el rafting.

    Respondre
  • #13 Costa
    (17/02/17 18:12)

    I digueu-me...18 mesos ha requerit la fiscalia per evidenciar semblants delictes? Perqueè no ha entrat a la batllia l'assumpte? Perque perdia el control sobre unes possibles detencions que passava a decidir un batlle? Que voleu dir que calia engarjolar-los no fossi que es fuguessin o alteressin proves? No us recorda res això?

    Respondre
  • #12 RICARD ROMERO GARCIA
    (17/02/17 14:47)

    Estic desconcertat per la notícia. Desconcertat perque conec a dos dels implicats i no m'hi cap dintre de les meves sensacions, que cap dels dos siguin moralment capaços de trair a la població Andorrana. La presumpció d'inocència abans de fer un judici els implicats. M'estimo Andorra i tinc permís de residència i aquest sentiment d'estimar, en part l'he rebut de la Montse Gil.

    Respondre
  • #11 karlitos
    (17/02/17 14:09)

  • #10 laurediana
    (17/02/17 13:57)

    L'Andorra es molt petita i tots ens coneixem!!!RESPONSABILITAT POLITICA AMB RETROACTIVITAT jaaaa!!!!

    Respondre
  • #9 Jocelyne
    (17/02/17 12:44)

    Ja els està. Esperem que siguin els últims!  Els diners costen molt de guanyar.

    Respondre
  • #8 G............
    (17/02/17 12:44)

    Un polític,sigui qui sigui, quan mulla amb coses rares, fora i investigació ! Els paguem per treballar. No els paguem per fer les titelles ! Ningú els obliga a ocupar un lloc a Govern o a Comuns. Estàn al NOSTRE servei i com que considero que son empleats del poble, si no funcionen i no fan la feina i no son honrats, FORA ! Doncs presumpció d'innocència. Rès ! 

    Respondre
  • #7 Sergi
    (17/02/17 10:58)

    "Ut sementem feceris, ita metes"

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts