Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
querella pel 'cas orfund'

Jordi Cinca nega totes les acusacions

El ministre rebutja les imputacions de la querella de l’expresident d’Orfund Joan Samarra
Jordi Cinca va rebutjar ahir “una per una” davant la magistrada Concepció Barón totes les acu-sacions que es recullen en la querella que li va presentar l’expresident d’Orfund, Joan Samarra, per apropiació indeguda, administració deslleial i blanqueig de diners quan el ministre de Finances era administrador de l’empresa a finals dels anys noranta. Segons va explicar Daniel Arqués, el lletrat de Cinca, el ministre “no només ha volgut contestar a totes les preguntes que li ha fet la magistrada, sinó que ha volgut afegir més informació”. El titular de Finances ha volgut deixar clar que “totes les acusacions són falses
  • #32 Josep i palmeros de DA
    (15/02/17 23:46)

    Andorra s'ha dedicat al que s'ha dedicat. Punt. De moment només hi ha palla al voltant dels casos de BPA. Si una persona te un Passat x, Val més que no ens façi política, i menys encara per fer rodes de premsa amb la bandera andorrana de fons. Aquest govern Josep, a DESTRUIT la banca, si no voy veus clar, potser que vagis al oculista. Respecte als Cierco donen feina a milers de persones, segur que tu també oi que sí? Que fàcil és criticar sense posar un sol euro... De ben segur els Cierco volien arriscar la seva situació per fer nets uns dinerets... Au!!! Ja està bé!!! Pensem una mica si us plau. Lo de BPA podia haber estat a qualsevol altre banc. La llàstima és que DA I Andorra no han estat a l'alçada de les circumstàncies. Altres països no han donat cap dada sobre els Pujol. Ara escupim a damunt dels diners que han fet créixer Andorra... En fi... No tant ni tant poc. De 0 a 100 en 3 segons... Home potser podíem haver agafat un 600 en lloc del porsche.

    Respondre
  • #31 Anna R.B.
    (15/02/17 19:41)

    No perdeu el temps discutint aquí. Que el TBO es guarda els millors comentaris i publica els que vol

    Respondre
  • #30 batdefu
    (15/02/17 18:37)

    Primer, no soc el xuxo ni difamo a ningú i sempre comento amb el mateix nick.(no com tu)Segon, els meus diners son mes nets que la teva cara, per aixo estic traspasat a Vallbanc pasan't el KYC america,(que no tinc per que pasar-lo ja que no hi figura a la normativa andorrana)Tercer, l'angles (jo el parlo, no se tu) no m'ha fet mai falta,ja que sempre que viatjo, als llocs on vaig, procuren saber el meu idioma.Quart. Els casos que dius ja estaven judicialitzats i fins i tot la mateixa batlle que jutja el cas bpa els hi va tornar els diners que previament els hi havia bloquejat.Cinque, Als EUA la nota del fincen va ser retirada.Sise, de moment els tribunals han rebutjat la querella que van presentar inaf i areb.Sete, i acabo, sempre repeteixes el mateix mai et mulles amb dades, per lo tant arribo a la conclusio que ets mes simple que un forrellat.

    Respondre
  • #29 Laura
    (15/02/17 18:25)

    Jo no soc qui per valorar la culpabilitat o innocència del Sr. CINCA,pero el que si tinc clar es que si vol parlar amb la prensa que convoqui una roda de prensa ,fora de govern, pero ,Siusplau,no torni a  parlar desde la taula de govern,tingui en comte que es un tema privat i per tant no d'ampari en el seu càrrec ministerial per donar explicacipns

    Respondre
  • #28 No tot el que és legal és ètic
    (15/02/17 18:22)

    Srs ... que sigui legal no vol dir que sigui ètic ... no us sembla ... ?? Cal recordar als navegants que la llei i ètica es mouen en diferents plans: el legal ens diu "el que està permès, o regulat per les lleis" i l'ètic "el que s'ha de fer, o el que és correcte fer" .

    Respondre
  • #27 Sicaris palmeros i el chucho
    (15/02/17 17:03)

    batdefu va dir..
    M''encanta que els sicaris, palmeros i el chucho (igual ets tu el famos chucho que cobra per difamar totni tothom d'aquest pais cada dia) us tregeu la careta. Aixi tu ets un dels que te els diners bruts que no pot justificar. Mira a tu i a tota els que esteu a sou us recomano que comenceu a aprendre angles i escriure alla on toca que es el chat del fincen america perque el banc el van matar ells no el govern d'andorra. Pero alla ja us han engegat i no hi ha res a pelar pk el banc va fer el k va fer amb venecolans xinesos mexicans russos etc etc i us penseu que lq gent d'andorra es tonta i que per tirar merda cada dia a tot i a tothom creareu un dubte raonablende.les vostres teories conspiraniques. Ala a protestar als eua que son els que van considerar bpa un perill per al seu sistema financer. Aneu als tribunals a veure com us va. Ah no. Que ja hi heu anat i us han dit que no hi ha res a reclamar

    Respondre
  • #26 Necessiteu una brúixola
    (15/02/17 16:49)

    Palmeros dels Cierco heu perdut el nord! Entre els que no s'enteren de que va la película però s'apunten al raje contra el govern, entre els de l'oposició aquesta patètica que hi ha, i els pelacanyes que suquen alguna coseta dels brothers, estem ben arreglats.

    Respondre
  • #25 D'acord amb Josep
    (15/02/17 16:47)

    Tota la raó Josep, més clar l'aigua! aquests que defensen al Samarra en aquest diari, o és ell mateix o no el deuen conèixer gaire! Tan s'hi val, el temps posarà a tothom al seu lloc

    Respondre
  • #24 dand
    (15/02/17 16:42)

    a veure lacayos de DA, sou un 30 i escaig % que voleu manar de manera absoluta sobre el altre 70%, si teniu un ministre que les ha fet com l'alçada de un capanar doncs a apexugar i no te res a veure amb BPA que al final el de les teories conspiranoiques sou vosaltres i recordeu una cosa per sobre de tot .....representeu un 30% i els altres 70% estem farts

    Respondre
  • #23 Ganes d,enredar
    (15/02/17 15:40)

    I perquè no criden a declarar al tiet de la criatura i amo de orfund? Algú es pensa que si al càndid li aixequen la camisa, es queda tan panxo durant vint anys?.

    Respondre
Veure’n més
32
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts