Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

El retorn de Joan Samarra

Processaments, condemnes, deutes i fins i tot la fallida personal, amb molts creditors per cobrar i molts cops declarat en parador desconegut. Aquest és el recorregut judicial de Joan Samarra Naudi, que diu ser consultor d’inversió a Barcelona des del 2005.
L’historial de Joan Samar­ra Naudi al BOPA arrenca amb la seva presència a les llistes del Partit Liberal d’Andorra en les eleccions del 1997. Amb Marc Forné com a cap de llista, Samarra és el segon suplent de la llista nacional. Tot i la majoria absoluta del PLA, Samarra no entrarà mai com a conseller. Aquesta és l’única entrada al Butlletí que no té a veure amb problemes legals. El recorregut judicial de l’expresident d’Orfund s’endega el 2003 quan se’l convoca a la Batllia, l’1 de juliol, per la demanda que ha presentat Banca Privada d’Andorra contra ell i contra
  • #35 Edu
    (28/11/16 10:11)

    Molt interessant, si senyor, ja es hora que comencin a caure les mascares.

    Respondre
  • #34 meritxell
    (26/11/16 11:22)

    Families de soca i d'arrel que sempre han viscut en la mentira, la incompetencia i el postureo. No nomas deu ell, li donen les culpes de tot...i la culpa es compartida.

    Respondre
  • #33 joan
    (22/11/16 12:55)

    Els lacais va dir..
    Ho has clavat !!! Tens tota la raó, li dono tot el meu suport al Jordi Cinca i al Toni Marti tot i que no els vaig votar, primer es el país. Sigueu forts i no convoqueu eleccions, no es mereixen aquest plaer. M'estranyaria que sigui l'únic que penso aixi, gent del meu voltant pensa igual pero no es pot dir, perque aquesta gent paguen a tothom... Toni i Jordi us dono tot el meu suport, anims i visca Andorra !!!

    Respondre
  • #32 Juanito
    (22/11/16 09:33)

    Amb aquest curriculum no m'extranya que estigués en parador desconegut. N'hi ha com per desapareixer per 100 o 200 anys.

    Respondre
  • #31 Miki
    (22/11/16 08:16)

    Ostres! Que bo! Me l'havia perdut! Aixo es Andorra? Un diari andorrá per primer cop s'atreveix q dir les veritats que tothom sap i que tots callen. Si senyor! Que tothom tingui clar qui es el personatge aquest!

    Respondre
  • #30 lacais i palmeros
    (21/11/16 21:56)

    Hauran conegut avui per fi la vergonya els palmeros-lacais a sous i hauran comunicat al que paga que després d'aquests espectacles lamentables com enviar aquest pobre tio que té merda per avorrir als lleons millor se'n van tots a casa a buscar una feina digna encara que sigui molt pitjor pagada.

    Respondre
  • #29 Ara queixat al que et paga
    (21/11/16 16:37)

    El que et va contractar joanet no et va explicar que si venies a inventar-te merda el primer que passaria es que sortiria la teva que es ben real. Suposo que ara que ets aqui pagaras tot el que deus i espero que el fiscal miri be si esta tot prescrit o t'has de passar una temporada tancadet. Au va diga'ls-ho que vols mes diners que aixo no entrava en el tracte. 

    Respondre
  • #28 No es el mateix
    (21/11/16 14:50)

    Ensenyeu la poteta va dir..
    No es el mateix ser mariachi de cinca marti k lacai-palmero dels cierco. Els primers son vocacionals immensament majoritaris i per conviccio. Els altres son deu i tots cobrant in sou brutal per fer la guerra bruta a l'estat. 

    Respondre
  • #27 Ensenyeu la poteta
    (21/11/16 14:09)

    Vistos els comentaris queda clar el panorama identitari. Els andorrans només tenim dos opcions: ser mariachis del duo Martí-Cinca o ser lacais-palmeros dels Cierco. Au, que cadascú es posicioni, no valen mitjes tintes.

    Respondre
  • #26 Els lacais
    (21/11/16 13:35)

    Els lacais estan disgustats. El patró els deu haver posat a puesto. 'Perquè no m'heu explicat que aquest que estem pagant per emmerdar al Cinca és ell qui realment té merda fins el coll?'. Per això pago un paston al departament d'intoxicació i al d'expolicies que fan dossiers. 'A veure on puc contractar més lacais que aquests no funcionen, treu més pasta que pagant Sant Pere canta i anem a comprar més digitals espanyols a veure si rebentem Andorra del tot'.

    Respondre
Veure’n més
35
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts